Buick GS is back

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja rautasydän, 13.10.2011.

  1. rautasydän

    rautasydän 2nd gear

  2. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    R.I.P. Buick 1903-2003
     
  3. Zandmann

    Zandmann Gearhead

    Ei mitään yhtäläisyyttä näissä.
    Ensimmäinen ja toinen.
    Eihän ole yhtäläisyyksiä...

    -Z-
     
  4. MadMike

    MadMike Gearhead

    +1.. ikävä kyllä, This is the world we live in....

    Pitäiskö muuttaa jonnekkin missä vois elää vanhoilla romuilla...
     
  5. '82 Le Sabre

    '82 Le Sabre 1st gear

    Mikä tää 2003 on?

    Ai niin joo, sehän on vuosiluku... mut silti???
     
  6. Holley

    Holley Gearhead

    Kyllä autoissa vaan on eroja, vaikka osa täällä seilaavasta porukasta ei niitä noteerakaan. Tarkoitan eroa GTO:n ja tämän GS:n välillä. Ensinmainitussa on takaveto ja iso V8, jälkimmäisessä, öh, nimi ja valmistumaa. Ei mitään muuta. Voivoi. Onneksi on Mustang, Charger ja joitakin muitakin.
     
  7. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    2003 valmistettiin amerikassa viimeinen Buick missä oli oma moottori. Nykyään meksikossa tehtyjä letukan tahoeja ym malleja missä buickin logot.
    Challanger is back. GTO käväisi. Camarolla menee taas hyvin. Mustang on koko ajan ollu kuvioissa. Takavetoisia räyhämotti 2d muskeliautoja. Ei tsiisus ois jättäneet ton legendaarisen GS nimen tosta pois..
     
  8. ls1978

    ls1978 Gearhead

    Eihän GS ole ollut mallitunnksena poissa kun muutaman vuoden. Edellisen Regalin valmistus loppui -04 ja sen parempi versio oli nimenomaan GS jostain 80-luvun lopulta saakka. GS oli 90-luvun puolivälistä varustettu 3,8 remmiahdetulla koneella, jopa kohtuullisen ripeä. Tehtiinpä SLP:n toimesta jonkinmoinen erä jopa Regal GSX:iä. Ja olihan 90-luvulla Skylarkistakin GS. Se ei kyllä ollut kovakulkuinen eikä kummoinen ajettavakaan ja kaupan päälle aika kummallisen näköinenkin :oops:

    Että siihen nähden toi Insignia eikun Regalhan on vielä ihan asiallinen laite. Tuollaisia kai ihmiset haluaa tänä päivänä USA:ssa ostaa :odroll:
     

Kerro tästä muillekin!