Buick GS455 -70

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja coupedeville, 4.5.2003.

  1. shark

    shark 3rd gear

    Inflaatiolisä.
    Ostin auton naapurilta hottentottiraidoilla ja plyysi sisustalla,revin atomeiksi ,ruiskusinkkasin jopa rungon ja kaikki käytiin läpi.

    Tässä kuvassa v.-91 eka kertaa ulkona.Vinyylikatto ei vielä paikoillaan.
    http://rides.webshots.com/photo/2662550 ... 9615CDXImX


    Vieressä muuten se mun -70 GS Avo 4-vaiht.ennen kuin purkuhalu yllätti. Auto on nykyään siellä Keski Suomessa ja myös hyvissä käsissä

    Suomalaiset ymmärtää hyvän päälle :wink:

    Reunioni oli Powerissa 15 vuoden jälkeen -07 ja hyvin oli pohjakin kestänyt kierrätyksen.

    http://rides.webshots.com/photo/2472588 ... 9615wopayL

    Muija taas naputtaa,että osta takas toi auto......
     
  2. MadMike

    MadMike Gearhead

    Vaimollesi terveisiä että edes jollain teidän perheessä on Järkeä.
     
  3. MadMike

    MadMike Gearhead

    Täältäkin onnittelut reilusta velipojasta..harmi että itse olen ainoa lapsi, ilmeisesti isä oppi välttämään virheitä kerrasta. :rotfl:

    Ja Marko Long time no see.

    Mitä tulee GSien pysymisenä topiceissa niin kyllä pysyy niin kauan kun itsessä henki pihisee vaikka Mopereita joutuukin ruuvvaamaan ja Buikeja tehdään nykyään kiinassa enemmän kuin missään muualla.
    Harmi vaan että näissä mopseissa on lähes kaikki tekninen isompaa kuin GSissä...
     
  4. buick racing

    buick racing 3rd gear

    Moi Mike! Joo totta puhuen GM on ylipäätään pudonnut hieman "kelkasta" jo mitä tulee autojen ulkonäköön puhumattakaan tekniikasta... Voin tunnustaa että ottaisin ehkäpä, luultavasti, ennemmin Chryslerin farkku 300:n kuin jonkun GM:n vastaavan ja se on jo aika paljon. Hei, Hyvää Uutta Vuotta 2009 kaikille tutuille!
     
  5. PauliP

    PauliP 1st gear

    Pakko se on ollut itsekin Moparilla ajaa työajot (kolmas menossa), kun ei Buickeja eikä Oldsia enää 2003 saanut edes tilaamalla ja ilman koeajoa. Kolmas moppe menossa, mutta onneksi työ ja harrastus pysyy erossa. Jos nyt vaikka nykyistä Avengeria vähänkään kriittisesti ajattelee, niin kai nykyinenkin amerikan GM vastaavaan kykenee. 300C kyllä oli aika messevä.
     
  6. shark

    shark 3rd gear

    Sanottu ja nyt se kulkee nokka pystyssä ja törmäilee oviin.Tänks :lol:

    Ja sitten asiaan.HERÄTYS SIELLÄ KONEEN ÄÄRESSÄ.

    Vuoden tarjous.

    Siivosin tallia ja myytävänä tosi harrastajille

    Buickin 455 koneen osia.Rossin takomännät .Puristus 10-11 välillä riippuen muista palosta.
    1/16+1/16+3/16 renkaat.Kenne Bellin katunokka+nostajat.Blueprintatut orkkis takoveivit noihin mäntiin.Ylisuuri öljypohja +pickupp+loiskelevy.Tiivisteitä useita,myös 350 :een.Laakerisarjat.Pinnapultteja.Postonin konekorv. kiinnikepalat jos ennen ollut pikkulohko.yms.

    Myös -71 stanulohko,kannet ,useita imusarjoja + muuta 455 roinaa.

    Katso myytävänä palstaa "Tallintyhjennys-uusia osia"

    Myydään tarpeettomana hyvään kotiin :lol:
     
  7. Miniucco

    Miniucco 1st gear

    Onko Repro Buick GS 1970 ja 1971 maskeista kiinnostuneita?

    Nyt olisi mahdollista saada niitä alle jenkki hintojen Euroopasta. Eräs kaverini on tilaamassa itselleen ja kerää listaa Suomesta, Ruotsista ja Norjasta. Tämä siksi, että niitä kannattaa tehdä muutama kerrallaan.

    Rahti ei ole ongelma, se saadaan lähes ilmaiseksi.

    Näitä samaisia on toimitettu jenkkeihin GSCA Buick GS clubiin, joten ovat ilmeisesti aika asiallisia.
    Kiinnostuneet lähettäkää YV:tä.
    Tiedon voi välittää myös Ruotsin puolelle, jos joku omaa kontakteja.
     
  8. Miniucco

    Miniucco 1st gear

    Laitetaan kuvat:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  9. Bandicoot

    Bandicoot Gearhead

    Laittaisko joku Buickki hemmo 455 koneen kiristysmomentit yv,nä tai tähän topiciin näkysälle.
     
  10. shark

    shark 3rd gear

    No nyt olis tällainen peli myynnissä .
    Hyvä aihio jatkaa jos haluaa olla erilainen ja liikkua ripeästi :lol:

    http://www.blocket.se/vi/20510031.htm?ca=12_s

    Tää nykyajan sukupolvi on laiskistunut kun ei olla 14 vuoteen saatu muuta aikaiseksi kuin väri pintaan ja kiinnikkeet Letukan koneelle :oops:

    Rakensin sen Sveitsistä tulleesta kanaverkolla paikatusta häkistä tohon kuntoon kahdessa vuodessa ja "pöhlönä hetkenä" myin pois rullaavana.

    Pelastakaa hyvät herrat ja tehkää Pohjolan ensimmäinen Buikin tekniikalla oleva Pro Street peli. :wink:

    Kun kerta jo kolme mun rakentamaa Buickia on päätynyt sinne Suomeen niin...Ei rakenneta tota edes Euroilla tänään.Esim lasikuitu keula US Body Sourcelta kotiin kannettuna....

    Huvittava juttu muuten että noita kamoja joita tuossa aikaisemmin kaupittelin.Ne oli tarkoitettu tohon autoon ja nyt lähes 20 vuoden jälkeen menneet osittain kaupaksi ja nyt tuli se itte auto myyntiin.... :mad:

    Valitettavasti liikaa leluja just nytten,vai pitäiskö ottaa lainaa ja pelastaa hmmm..
     
  11. Miniucco

    Miniucco 1st gear

  12. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Kertokaapa Buick -viisaat tietämättömälle Mopar -ukolle paras Buick -foorumi. Koitin Googlailla, mutta kaikki löytämäni foorumit olivat jotensakin uinuvassa tilassa
     
  13. jt

    jt 3rd gear

  14. Jupe

    Jupe Gearhead

    www.v8buick.com

    Tuolla olen itse joskus apuja kysellyt ja saanutkin.

    edit: samalla minuutilla 2 samaa ehdotusta, melko hyvin... :D
     
  15. Milestone

    Milestone Gearhead

    Komppaan edellisiä - olen foorumin jäsenenä seurannut touhua ja
    vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta ja monipuoliselta sivustolta.
     
  16. breezeri999

    breezeri999 1st gear

    joo v8buick on uudemmille (lue vm64-90) buickeille just oikea osoite, vanhemmille sieltä harvemmin on apua, myöskin isot buickit jää tuolla helposti huomiotta mutta autosi on juuri sopivan kohderyhmän omaava tuonne, varmana tulee apuja
     
  17. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Pepe, sain sulta yv. Kiitos siitä, mutta ennen kuin mä rupeen avautuu täysii, niin kerro tänne kaikille missä nyt mennään? Mä ymmärrän täysii. Myöskin toverisi FIREBALL.
    No tää ei ehkä koske sua? Mä oon mottipää ja pari autoa kännisä huutanunna g-baystä.
    Niistä lisää jos sä kerrot ensin BUICKISTASI, vai pitääkö mun avautua ensin mitä olluna ja kännissä oon ebaysta ostanunna?
     
  18. Gerball

    Gerball Gearhead

    Tarve on ohi.
     
  19. Bandicoot

    Bandicoot Gearhead

    Vanhemmissa cadilaceissa/buickeissa sama startti.Onko vielä tuossa vuosimallissa,kannattaa tutkia.
     
  20. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Niin, Mopar B-koppa oli hakusessa Barracudan kaveriksi, mutta ei riitä köyhälä semmosiin nykyhinnoilla rahat. Oon aina tykännyt '70-72 Buickin korista ja verkkoon jäi nyt isoäidin 81.000 miles ajettu kauppakassi '71 Skylark. Tuo menis Akin mukaan aika pienellä työllä MR -kilpiin, toisaalta GS(X) klooni on herkullinen ajatus. Katotaan nyt kunhan saan auton ensin tontille.

    [​IMG]
    [[/img]
     

Kerro tästä muillekin!