Buick miehet

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja jaloter, 22.3.2016.

  1. jaloter

    jaloter 1st gear

    Oil slinder,onko pakko laittaa jako kopan sisään,on vain pelti rikka??
     
  2. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    Oil slinger ( ei slinder), ei se pakollinen ole, estää suoran roiskevoitelun etustefalle (= vuotaa vähemmän herkästi)...
     
  3. Substitute

    Substitute Gearhead

    Kannattaa laittaa ainakin jos on alkuperäinen narutiiviste.
     
  4. jaloter

    jaloter 1st gear

    Kertokaas mistä sen saa,en oo löytäny
     
  5. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Muokattu: 22.3.2016
  6. jaloter

    jaloter 1st gear

    Mulla on 455 kone,onks se akseli samalla halkasijalla ku tos linkissä
     
  7. jaloter

    jaloter 1st gear

    Oisko jollaan heittää 350 kampura akselin mittaa,ni tietäs jos se on sama ku 455,ni osais si hommata käypäsen,kun sellanen löytys
     

Kerro tästä muillekin!