Buickin perä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Fleetline, 2.9.2002.

  1. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Oisko tietoo.Sopiiko 62 Elektran taka-akseli 66 Elektraan,tai edes pelkkä murikka.Ja oisko kellään 66 sopivaa murikkaa/akselia?
     
  2. Anonymous

    Anonymous Guest

    taisit ostaa lahden buiskin?en sitten itte kerinny...perää melkeinpä kannattais tiedustella ruotsin puolelta,koska suomen puolella ei tiettävästi montaa oo pirrastettu,joitain osia tiedän ja itelläkin on jotain ylimääräsen.sitä ns. käkikellolukkoa mikä siinäkin on alkup. tod. näk. niin on ainakin osista kallis korjata kuulopuheitteni mukaan.mikäs siinä muuten on rikki?yx vaihtoehto on tehdä johkin piilofarkun tms. perään kiinnikkeet ja sovittaa sellainen.siitä `62 perästä en sano varmax mutta eipä taida sopia,vertaamalla tiedät.muutenkin 66 malli on aikaslailla vaikea olevinaan mutta osia silti saa joskin hieman sovittamalla ja hiuksia nyppimällä. yleensä osia saatavilla vm.65 ja 67 muttei 66 malliin...
     
  3. Micky

    Micky Gearhead

    mä siis kirjotin ton nimettömän...
     
  4. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Joo olin kaupoilla siitä Lahden Buikista,mutta ei siitä tullut mitään.Kaveri ei ollut enää kovin innokas myymään kun joku auto mitä se oli himoinnut oli ehtinyt menemään.Pistin toin kyselyn kartoittaakseni mistä löytyis ja kuinka helposti perämurikka löytyis.Ja kun olis tiedossa mun vanhan 62:n varaosa-auton murikka.Mutta jos auto kiinnostaa,niin kauppoja vaan tekemään ainakin mun puolesta,mä löysin jo talvijenkin.
     

Kerro tästä muillekin!