Burnout Party 13.08.2022 th35 kiikala

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja blackCrown, 4.7.2022.

  1. blackCrown

    blackCrown 2nd gear

    Juhla vuotta pukkaa.
    Kilpailijoille yksi uusi luokka nikkaroita jolloin saadaan säpinää radalle vähän lisää ,tarkoitettu lähinnä niille joille 230km/h limitti tulee vastaan.


    Info Kilpailijoille

    Ajo-ohje:

    E18 / Vt1 Helsinki-Turku moottoritieltä, liittymä nro18, Suomusjärvi, Kiikala, Kisko, Oinasjärvi. Viitoitusta seuraamalla perille.

    Osoite: Oinasjärventie 469, Salo

    Aikataulu:

    8.00 – Ilmoittautuminen & katsastus alkaa
    10.00 Ilmoittautuminen & katsastus päättyy

    10.15 Kuljettajakokous
    10.30 – Kilpailu alkaa

    n. 15.00 Eliminaattori alkaa
    n. 17.00 Palkintojen jako

    0456969555/ Hans Larke



    Burnout Partyn kilpaluokat ovat:

    • A= alle 4
    • B= yli 4 l (alle 4 l ahdetut) Neliveto sallittu
    • C= pikkulohko
    • D= isolohko
    • Nostalgia Bracket
    • ET Bracket
    • 1/8 mile vapaa. Pro-start käytössä. Ilokaasun käyttö sallittu (huomioi Ilokaasun käyttöön liittyvät vaatimukset säännöissä).
    • Back to the Roots. Roots-ahdetut ajoneuvot (1/8 mile, Bracket)
    Huom! Kaikissa 1/4 mile-luokissa max. loppunopeus on 240 km/h. Jos autosi kykenee varttimaililla suurempaan, on oikea valinta luokaksi 1/8 mile vapaa. Jos auto lajitteluvaiheesssa varttimaililla ylittää 240 km/h loppunopeuden, siirretään se 1/8 mile vapaa -luokkaan käyttäen ko. lähdön 1/8 -matkan tietoja lajittelun perusteena. Myös Streetman MP -luokka on pituudeltaan 1/8 mile. Lisätietoja Tukesin sivuilta.

    Kilpaluokissa vaaditaan varikolla suojapeite auton alle.

    Lisäksi:
    Streetman (autot 1/4 mile ja MP:t 1/8 mile), jossa ajetaan kertalähtöjä kilpa- ja lisäluokkien niin salliessa.

    Ilmoittautuminen alkaa aamulla klo 8.00 ja päättyy kello 10 (aiemmin jos luokat täyttyvät). Paikalle kannattaa tulla ajoissa. Viime vuosina kaikki halukkaat eivät ole mahtuneet kisaan mukaan.
     
  2. 1320

    1320 Gearhead

    Pitääkin väijyä kun ilmottautuminen aukeaa, vois vaikka lähteä Streetmania suhaamaan kun kerran saa ajaa täyttä matkaa.:odwink:
     
  3. blackCrown

    blackCrown 2nd gear

    muutaman vuoden takaa videota.

     
  4. SpW66

    SpW66 Gearhead

  5. blackCrown

    blackCrown 2nd gear

    Vielä vapaita paikkoja ilmoittautumisessa✌
     
  6. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Ilmottautuminen hoidettu! Povataan huippukelejä ja vähän rasvauksia!
     
  7. Jake

    Jake Gearhead

    Ilmoittautuminen oli sulkeutunut. Vieläkö Streetmanissa on tilaa ja voiko paikanpäällä ilmoittautua?
     
  8. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Sivuilla lukee että on tilaa, rajoitetusti. Eli kasilta kun aukee portit ni pöaikalle ja luulis onnistuvan.
     
  9. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Hyvin mahtu mukaan jälki-ilmottautumallakin, ja niitä oli kohtuu runsaasti.

    Järjestelyt oli hienot, toki aina löytyy myös hieman huomautettavaa ja laitetaan ne näin aluksi.

    Ajattaminen oli aluksi vähän epäselvää. Streetman oli selkee, se tuli omana ryhmänään sivusta. Muiden osalta eka rundi meni ryhmittäin, mut sen jälkeen se joko muuttu tai muutettiin. Ei siin mitään, oleellisintahan on se et 200 metrii ajavat ajaa kootusti ja 400 metriä kootusti, kuusellakin tietty merkitystä kuin joissain oli pro, joissain sportsman.

    Siit kuitenkin selvittiin osittain kuskien oma-aloitteisuudella ainakin oman ryhmän osalta ja ymmärrän hyvin tollasen ison tapahtuman kontrolloinnin vaikeuden.

    Toinen juttu sit oli ajattamisen hitaus. Paluukeruu ja niiden tulo päädystä on ymmärrettävää ja osa kuviota, mut se kauanko joutu odottelemaan valoihin pääsyä useasti, vähemmän. En tiedä mist johtu, olettaisin et laitteissa oli jotain pikku bugia tai sit vaan henkilökuntaa ei ollu riittävästi. Kaks ajokierrosta streetamneille, ja miksei lajitteluunkin on turhan vähän.

    Kritisoitavaa on jokaisessa tapahtumassa, ja tämä tapahtuva oli muuten mitä erinomaisin. Lähinnä esille vaan opiks ja ojennukseks jos näille jotain tehtävissä on.

    Väkeä oli aikalailla perkeleesti ja pitkään viihtyivätkin. Myyntikojuista ilmeisesti loppui myytävä ja rankka keli teki sen että vaatii tosi sissiä koko päivän vietto paikalla. Kaaviotauko tuli kyllä sillee sopivaan aikaan, että hitaudesta huolimatta pudotuskisat kerettiin hyvin ajamaan loppuun. Jengi oli kyllä siinä vaiheessa jo katsomoista pitkälti kaikonnut.

    Joka tapauksessa, kiitos hienosta tapahtumasta ja hyvästä kelistä järjestäjille ja paikalle sekä katsomaan että ajamaan tulleille!

    Kauden viimeinen Riversiden järjestämä Testaa ja Rassaa tapahtuma on vielä 03.09 legendaarisessa Räyskälässä. Se ei ole yleisötapahtuma, mutta sinne tuunaajat sankoin joukoin aikakortteja tuottamaan!
     
    et1133 ja Seevu tykkäävät tästä.
  10. 383

    383 Gearhead

    Olisivat voinneet ilmoittaa aikaisemmin tästä sääntö jutusta mikä nyt yllättäen otettiin käyttöön kun ulkona oli 28 astetta lämmintä ei nämä mitkään nhra kisat ole
    :mad::mad::mad:
     
  11. mopo-ukko

    mopo-ukko Gearhead

    Onko tuloksia jo jossain?
     
  12. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Mikä sääntöjuttu? Mä en kuullu moisesta mitään.

    Tuol on aika-ajotulokset ainakin: https://www.riversidecruisers.fi/tulospalvelu/
     
  13. mopo-ukko

    mopo-ukko Gearhead

    Kiitos
     
  14. three hundred

    three hundred Gearhead

    Tarkotti varmaan sitä et avustajalla oltava pitkäpunttiset housut ja sortseilla ei…
     
  15. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    No täytyyhän ne nyt muutenkin olla julkisella paikalla ettei veijari pilkota.

    Mut joo, aiheutti kyl ohjelmaa monille. Siinhän on sellanenkin vaara et oppii viel joskus ajaa.
     
    three hundred tykkää tästä.
  16. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Turhaa hienostelua tollaset. Kunhat et seiso kennojen edessä, niin kaikki muu on ok. Paitsi tietysti vastustajan ampuminen, noh pikku tappelut välillä kuuluu asiaan.
    EDIT, mikäs hitto tätä sivua vaivaa, kun ei anna laittaa Youtube videota alkamaan tietystä kohtaa... 5minuutin kohta.
     
  17. Patwh

    Patwh 3rd gear

    Mika.V, tmu, ElCamino78 ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  18. GBS

    GBS 2nd gear

    Juu. Ei päästäneet sekoilemaan lähtöalueelle shortseissa. Kysyin että mikä juttu ja että ois voinu ilmoittaa ko. Jutusta jo ilmossa tms. Pahoitteli mutta ei päästäny. Onneks siel oli Janne saappaineen koko päivän.
     
    three hundred tykkää tästä.
  19. TimeMachine69

    TimeMachine69 2nd gear

    Kiitoksia karkeloista, oli hieno meininki.

    Ryhmittäin ajattaminen on todella hieno asia. Ei tarvitse jonotella koko päivää lineup:ssa, vaan siitä sitten aina oman ryhmän matkaan mukaan. Osallistujia oli ehkä vähän liikaa, kun ei saanut ajaa kuin kaksi lajitettelukierrosta.

    Sortsikielto tosiaan yllätti ja hauskana yksityiskohtana kuulin, että tämä ei kuitenkaan koskenut henkilökuntaa. Totean kuitenkin omana mielipiteenäni sen, että tykkään siitä, että kun joku sääntö/määräys annetaan niin pidetään siitä kiinni. Tässä tapauksessa pidettiin ja ihan hyvä niin. Kyseessä tietenkin turvallisuus.

    Lisää samanalaista tapahtumaa. Ja joo, 1/8 + prostartti on todella mieluinen.
     
  20. Rebel_1996

    Rebel_1996 2nd gear

Kerro tästä muillekin!