c-4 vaihtelee jännästi

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja ganada, 15.9.2008.

  1. ganada

    ganada Gearhead

    tämmöinen tapaus että kaveri remppas ensimmäisen lootansa, c4 joka tuli sit mun käyttöön. no ei siinä mitään , onnistu yllättävän hyvin ja kaikki pykälätkin löytyy. toiminta ei nyt ihan oo sitä mitä pitäs. pari esimerkkiä, d.llä lähettäessä ei aina vaihda (varsinkin kylmänä) ennenkuin on "käyttänyt" lukko 2.lla. sitten kun vaihtaa niin paiskaa 3.en melkeen heti 2.en perään, ja tuntuu välityskin melkeen samalta, eli kone kiekuu aikalailla jo +60km/H. sitten vielä loota jarruttaa jonkin verran eikä rullaa niinku pitäs, ja varsinkin kun vaihtaa pienempää niin tekee kunnon nykäyksen. pannat säädin tehtaan antamiin arvoihin(voiko ne olla niin löysällä :eek: , tätä ihmetelly joku muukin) mitenkähän on, onko nämä viat säätöhommia vai joutuuko käyttää lootan vielä auki?
     
  2. aira

    aira 1st gear

    täältäpä löytys kiva koppa sille sun 260/c4......-72 coupe granada jossa luvat tuolle koneele... :eek:
     
  3. SamiL

    SamiL Gearhead

    Alipainemodulaattori on noissa Fordin laatikoissa useimmiten säädettävä. Alipaineletkun reiästä joko pienellä tasapäämeisselillä tai sitten kuusiovaimella. Mutta tuskin modulaattorikaan noin isoja oireita aiheuttaa. Sehän voi kyllä myös olla rikki.
    Jonkun venttiilinkaran välissä voi olla roska. Kuulathan varmaan ovat kaikki paikoillaan? Tyttären C-kutosesta taas löytyi niinkin kummallinen vika kuin että kolmesta venttiilistä oli jouset poikki. Yksi vielä useampana pätkänä.
     
  4. ganada

    ganada Gearhead

    kiitosta vaan, mutta tämä tekniikka on jo coupe granadassa. luvilla ja kilvillä :eek: .
     
  5. herrakani

    herrakani 1st gear

    Miten musta tuntuis venttiilikoneistovialta?

    Mitä kyseinen "remppaaja" teki laatikolle?
     
  6. cncwoo

    cncwoo 1st gear

    Vaihto o-renkaat ja kitkat ja kaikki mitä nyt masterkitissä tuli mutta jätin koskematta venttiilipöytään kokonaan kun niin kehotettiin.Ja se oli jo toinen tomaatti minkä korjasin eli kokemusta on aivan tajuttomasti. :D Se venakoneisto oli aikas töhkänen.
     

Kerro tästä muillekin!