C-clip eliminatoreista

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Pas(i)kiainen, 22.2.2015.

  1. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Eikös 8,5" ja 7,5" vetarit oo yhtä paksut eli 8,5" eliminaattorisarja sopii 7,5"kin?
     
  2. Substitute

    Substitute Gearhead

    yleisesti ottaen henkilöautoissa on samat, mutta jos on 8,5" perä vaikka piilofarkussa, niin on jo isompi laakeri ja paksumpi vetari.
     
  3. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Pystyiskö noi piilofarkun vetarit sit sovittamaan 7,5" perään? Olis semmoset 39,5mm eliminaattorit tiedossa.
     
  4. Bomber#1

    Bomber#1 Double Gearhead

    Löytyiskö mistään kuvaa, miten paljon tota on uskallettu vääntää keskeltä mutkalle?
    Olis tollanen käsijarrun kunnostus edessä perään jossa on tollaset eliminatorit ja aika ahtaalta vaikutti ensisilmäyksellä...
     
  5. DX

    DX Double Gearhead


    ite tuuppasin sujuvasti lyhennettyyn -92 carpiisin/impalan 30 booriseen kasipuokkiin GN vetarit, jotka taas sopi heittämällä myös 7,5 cutlasin banjoon, tosin ei ole tietoa onko akseli sedanista vai farmarista, poliisiauto se kumminkin on ollut.

    Ite en muista törmänneeni erikokoisiin pyöränlaakereihin.
     
  6. DX

    DX Double Gearhead

    pystyy, mutta se pituus, se pituus,
    aika tarkkaan 5cm täytys farkun vetareita lyhentää, että sopis suoraan G-bodyn banjoon, vetarien booreissa ei kumminkaan oo kuin kolmisen senttiä varaa mennä sisäänpäin, eli pohjaa murikkaan, joten pitäis näriä pari senttiä lisää booriuria vetarin hoikkaan osaan, murikkaan jäis enää reilu sentti tiivistä booritusta, eli ei saa sopimaan silleen et luja tulis.
     
  7. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Jos oikein kierosti ajattelee niin toi eliminaattori on "adapteri". Paksumpi sisäosa ja silleen, tiäksä tua.
     
  8. Pas(i)kiainen

    Pas(i)kiainen Gearhead

    Joo mietin itsekin vähän ettei se kyllä tuu toimimaan, ainakaan millään järkevällä työefortilla.
     
  9. Substitute

    Substitute Gearhead

    Ja silloin tasauspyörästön tai lukkomurikan pitää olla 28-rihlainen uudempi 7,5" malli.
     

Kerro tästä muillekin!