C/K Suburban/Pickup miittikeskustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tapahtumat', aloittaja kane, 24.9.2008.

  1. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    no tässä sellasta listaa, näyttäs olevan ihan jees mökkejä äkkiseltään katsottuna ajatellen vain kaljottelua sekä grillailua ja yhdessä hengailua.
    hintaa, vuodepaikkojen määrää enkä sijaintia sen tarkemmin tutkinut. sijainti kuitenkin alle 100km helsingistä, vai haluaako joku stadin keskustaan aabeeceelle miittinkiin? kai sekin käy joillekkin...
    jos näistä ei yksikään kelpaa, sitten saa itse ehdottaa. jos tulee yli 15 henkeä, sekä karavaanareita niin katsottava kyllä jotain ihan muuta paikkaa


    http://www.lomarengas.fi/mokit/lohja-vi ... PROVINCE-8
    http://www.lomarengas.fi/mokit/lohja-ka ... PROVINCE-8
    http://www.lomarengas.fi/mokit/tuusula- ... PROVINCE-8
    http://www.lomarengas.fi/mokit/lohja-ka ... niemi-8447
    http://www.nettimokki.com/lohja/5638
    http://www.nettimokki.com/espoo/6023
    http://www.casakoivuranta.fi/index.php?pinc=1
     
  2. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Tuossa mietittiin sitä pitäisikö 4x4 porukalle olla joku metsätien pätkä mitä pääsisi ajelemaan, ei siis mitään kivikkoa tai reipasta puustoa :)tai edes mitään varsinaista offroad rämpimistä, kun käyttöpelejä usealla ilman mitään vinssejä ynm. varusteita.

    Kun pk seudulla pysyttäisiin niin toi yöpyminen voisi olla valinnaista jos vaikka kotiin haluaa päivän jälkeen ?

    Itse voisin kysellä offipuolelta jotain kevytta safarointi mestaa.
     
  3. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    no kun juurikin toisessa topicissa oli puhetta, ettei soramonttu repimistä tai dynoa, kun on niin kovat vaatimukset miitingeillä... ja itse kerkesin ehdottamaan sorateiden ajelua ja halukkaille mahdollisesti metsään pääsyä, näin kylläkin vain etelä-savossa joka jää liian kauas.
    mökkeily olisi tosiaan valinnaista ja siellä pääsisi sitten vaikka grillaamaan, hengailemaan ja kaljottelemaan vaikka koko vkl:n.
    kun tästä jokainen tekee oman ehdotuksen, sitten vielä joku lähtisi vetämään "projektia"...
     
  4. Rolleri

    Rolleri 1st gear

    En mä ole vielä poroja kakostellu, kaikki ehdotukset otetaan ilolla vastaan.
     
  5. intiaani_chief

    intiaani_chief 3rd gear

    Kuten sanoin voin selvitellä tuota maastopuolta ja olla hommassa mukana, mutta ei tätä varmaan tarvitse yksin alkaa vetämään ?
     
  6. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    en ole myöskään sitä väittänyt, mutta pääasiassahan jonku pitäisi ottaa hommasta tavallaan "vastuu" jos ei muutamaa henkilöä löydy porukassa hoitamaan
     
  7. oobee2.0

    oobee2.0 1st gear

    Joo, kaikki ehdotukset on tosiaan tervetulleita. Toki sen takia kävi mielessä tuo mahdollinen yhdessä touhuaminen ajoneuvoilla, ku tavallaan koko homma vähä niinku perustuu ikään kuin siihen . Vosihan ne autot vaikka jättää himaan ja mennä jonnekkin, vaikka laivalle (lähellä snadia... ) vetään vaan perseet ja puhumaan porukalla paskaa... ;)
    Mulle ei paikalla oo silleen merkitystä, voin ajella pidemmälle tahi lyhemmälle. Snadiin tai Ouluun ,samapa tuo. Joku joka tietää hyvän paikan missä majoittua ja viihtyä ni vinkkejä vaan. Ja sellainen tietenkin et miellyttää mahdollisimman useata et sais ryhmää paikalle...
    Sen takia lähinnä noita keskisuomen paikkoja on suosittu, et ympäri suomen olisi noin sama matka porukoilla ni enemmän sais väkeä paikalle. Mut tosiaan, jos Helsingin seutuville saatte miitin järkättyä ni mukana ollaan.
     
  8. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    ^^ niin eikös silloin esim letkassa ajelu olisi ookoo jos ei mitään järetöntä rämpimistä...? mutta tuskimpa tästä mitään tulee, 2-3 henkilöä täällä keskustelee aiheesta.

    edit:
    heitetään taas esille jotain ehdotuksia, saa tyrmätä jos ei kiinnosta. mökki jostain pitempi matkalaisille jossa sitten ihmettelyä ja grillailua yms, sitten vaikkapa letka ajelua pohjolan elämystilalle (myös majoitusta, kettukopista rantasaunaan sekä kotaa löytyy) ja sitten vaikka vvielä toinen letka ajelu biisonitilalle
     
  9. tapsa4x4

    tapsa4x4 Gearhead

    Kyllä meetingi kiinnostaa.kesä viikonloput vaan aika täynnä.
     
  10. Tuomo_

    Tuomo_ 1st gear

    Jos Lahden suunnalla miittiä järjestetään kyllä niitä dynorullia pääsee pyörittelemään Ojalla, me ollaan Tapsan kanssa käyty siellä monet kerrat. Ja varmasti mennään jossain vaiheessa Tapsan uuden käyttiksen kanssa kunhan se nyt ekaks on edes maksettu ja viimeinenkin tehonalenta saadaan paikalleen.

    Maastoajeluakin varmasti pystyttäis järjestämään, tosin reitit on varmaan vähän turhan rajuja näille vehkeille...
     
  11. oobee2.0

    oobee2.0 1st gear

    No pidetään miittinki siellä minne saadaan jengi saapumaan mahdollisimman monipäisenä. Ajankohta varmaan taas tonne alkusyksylle ni on aikaa järkkäillä paikka ja itse kukin vapaat silleen et pääsee osallistumaan. Jos Helsingin seutuville halutaan, ni paikallisilta ideoita paikasta, jne...
     
  12. oobee2.0

    oobee2.0 1st gear

    Kuinkas, onko etelän ryhmittymät saaneet miittipaikkaa/ajankohtaa selville/päätettyä? Syksy saapuu vauhdilla vaikka kesäkään ei oo kunnolla alkanut vielä ,ainakaan näillä leveyksillä...
    Tuntuu hieman hankalalta ilmeisesti tuolla etelässä,joten olisiko kenties muualla paremmin tarjontaa paikoista/halukkaita/innokkaita järkkään porukalle häppeninkiä?? Lahti? Rannikkoseutu? Mä voi koettaa keksiä jotain ,jos esim se Ruovesi kelpaa...
     
  13. kojo

    kojo Gearhead

    mulle ainakin kelpaa.
     
  14. oobee2.0

    oobee2.0 1st gear

    No, kokeillaanko tuollaista miittinki ajankohtaa ja paikkaa, kuin:
    5-7.9.2014 paikkana Ruovedellä Haapasaaren leirintäalue.

    Tulee paikalle ken pääsee/huvittaa/kiinnostaa/kerkiää/haluaa...
     
  15. kojo

    kojo Gearhead

    Mukana kuin pukama!
    Ilmeisesti myös Kartsa, kai & miia tulee.
     
  16. oobee2.0

    oobee2.0 1st gear

    Nyt on sit päätökset tehty syksyn miittingin osalta ja ensimmäinen mökki varattu.

    Paikka on Haapasaaren mökkikylä/leirintäalue Ruovedellä. Www.haapasaari.fi Ajankohta 5-7.9.2014
    Sit vaan varailemaan mökkejä ni saadaan kunnon ryhmä paikalle.
     
  17. Roju

    Roju 3rd gear

    Täytyyhän Kojon kanssa lauteille päästä!
     
  18. oobee2.0

    oobee2.0 1st gear

    Nostellaas vähän aihetta esille, jos löytyisi innokkaita mukaan...
     
  19. oobee2.0

    oobee2.0 1st gear

    Miittinkimökissä olis nyt 5 petiä vapaana eli mulle yyveetä 5 ensimmäistä ni saadaan mökki täyteen ja maksettua. Mökki siis 8 hengen "huvila". 75e per henkilö/2 vuorokautta. Mökissä oma sauna jne. Nyt nopeita päätöksiä niin saadaan mökki täyteen ja kuitattua.
     
  20. oobee2.0

    oobee2.0 1st gear

    No, kun ketään ei sit miittinki kiinnostakkaan, ni tiistaina perun mökkivarauksen jos siihen mennessä ei ole 8 varmaa ilmoittautunutta/maksajaa löytynyt(3 kasassa eli 5 puuttuu). Yv mulle jos kiinnostusta on. Jos ei, ni ei sit.
     

Kerro tästä muillekin!