C4 ja C6

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Jome, 11.3.2008.

  1. Jome

    Jome Gearhead

    Mitä eroa noilla laatikoilla on? Molemmat 3-vaihteisia? Ensimmäinen harrastevoorti menossa niin on pikkasen hakusessa noi lootat.
     
  2. kantri64

    kantri64 1st gear

    Äkkiseltään c6 on raskaampi(tekoinen), kestävämpi ja syö myös enempi tehoa. Itseasiassa taitaa c6 olla ameriikan automaattilootista pahimpia tehonviejiä.
     
  3. Jome

    Jome Gearhead

    Mistäs laatikot erottaa toisistaan? Kumpi -78 Rancherossa todennäkösemmin on?
     
  4. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

  5. c/6

    koko ero on melkoinen,helpoin ehkä tunnistaa öljypohjasta eli vaik mitat.tai vertaa sen muotoa vaikka tiivisteen kuvista.
     
  6. Galaxie500

    Galaxie500 Gearhead

    Eikös se ollut niin että c6 askissa ei oo irrotettavaa turbiinikoppaa, eli koko askin kuori yhtä palaa.
     
  7. kantri64

    kantri64 1st gear

    ei ole vielä tullut vastaan c6:sta josta olisi saanut kopan irti.
     
  8. JVN-63

    JVN-63 3rd gear

    Riippuu vähän mikä kone Rancherossasi on, motin jatkona saattaa olla myös FMX, siinäkin turbiinikoppa irtoavaa mallia.
     
  9. Vuppe

    Vuppe Double Gearhead

    Nämä aiemmasta linkistä:

    FMX

    C6

    C4
     

Kerro tästä muillekin!