C4-lootan öljytikku+putki.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja JiiTee, 8.7.2004.

  1. JiiTee

    JiiTee Gearhead

    Mistähän löytäis tikun ja putken tohon lootaan? Kyseessä on loota johon putki menee öljypohjaan eikä vaihteiston kuoreen. on kyselty melkein joka putiikista ja kovasti tarjotaan vain kuoreen meneviä putkia. Väitetään että muunlaisia ei ole olemassa mutta toisin kuitenkin on. Putki on pohjassa kiinni kierteillä. Tottelee nimeä pan fill kun selailee netistä sivuja. Jos jollakin on sellanen jouten niin ostan sen ilomielin. Loota on vm. '74.
     
  2. Mussemaan

    Mussemaan 3rd gear

    Muistaakseni panfill-C4 on ollut alkuperäisenä pick-upeissa ym "HD" kohteissa joissa käyttö raskaampaa kuin henkilöauto- C4:ssa. Siis eräänlainen perus V8-C4:n ja C6:n "välimuoto"

    Ei tästä nyt paljon apua tainnut olla, mutta jos nyt edes vähän helpottaisi etsintää.
     
  3. JiiTee

    JiiTee Gearhead

    Ihan hyvä tietää. Fordilta kävin tänään kyselemässä ja tunti vierähti etsiessä vara-osa numeroita. Löytyy tiedot case fill ja pan fill laatikoille mutta eipä päästy pitkälle. Ei kone enää tunne niin vanhoja numeroita. Asia jäi kuitenkin tutkittavaksi. Jenkeistä saa tikku/putki yhdistelmän mutta koitetaan etsiä vähän lähempää ensin.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: JiiTee 2004-07-09 12:19 ]</font>
     
  4. surmanajaja

    surmanajaja 1st gear

    taitaapi olla mulla yhdessä latoprojektissa tuollainen,en ole kyllä varma..laatikko ainakin oli jostain truckista peräisin, sellainen vahvempi versio jossa tuo turbiinikopan kiinnityskin on eri tavalla kuin muissa näkemissäni..pitää käydä tutkimassa kun kerkiää..
     
  5. Galaxie500

    Galaxie500 Gearhead

    Vai olisko niin että olis ollu vaan vanhemmissa askeissa? Mulla tallilla pari tuollaista askia missä tikut paikallaan. Voin katsoa jos ovat ehjiä.
     
  6. surmanajaja

    surmanajaja 1st gear

    kyllä ekoissa eli vanhimmissa C4issa on mielestäni tuo case-fill..
     
  7. JiiTee

    JiiTee Gearhead

    Hienoa että asia on tiedossa. Jep, jos vaan joku myy mulle sen putken ja tikun niin olis sekin asia hoidettu. Jotenkin muistelen että toi case-fill olis vanhempia laatikoita esim. 60-luvun lopulla.
     
  8. Mussemaan

    Mussemaan 3rd gear

    -70 muuttuu C4 malli vahvemmaksi mm. sisäänmenoakselin osalta.
    Venttiilikoneistotkaan eivät käy päikseen.

    Silti molemmat ovat (yleensä) casefill mallia.
    tikku+putki ovat uudessa ja vanhassa casefilleissä siis samoja.
     
  9. petri1963

    petri1963 1st gear

    Mulla on ´79 Colony Parkissa toi "Pan-Fill"
    C4 laatikko.

    Myin tossa keväällä pois yhden samanlaisen projekti C4:sen missä oli mielestäni "euro" veekuutosen turbiininkoppa tai joku muu outojakonen...
     
  10. JiiTee

    JiiTee Gearhead

    Galaxie 500! Oliko sulla ehjää tikkua+putkea? Tulipa taas asia mieleen ja edelleen kaipaan osia... :odroll:
     

Kerro tästä muillekin!