C4 vetten penkkien moottorikehikkoa?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Verhoilu ja sisusta', aloittaja Jza, 1.7.2017.

  1. Jza

    Jza Double Gearhead

    Tommoinen muovipulkka saapui pihaan ja pitäisi saada kuskinpuolen penkki liikkumaan ilman lihasvoimaa. Tietääkö joku, että saako suomesta sitä penkin alla olevaa häristintä järkihintaan, missä on se tekniikka kiinni?

    Toi nykyinen taitaa olla aika lailla roskiskunnossa (ratisee, poksuu ja joihinkin suuntiin ei liiku ollenkaan) ja jos tolla aiotaan ajella ainakin myyntiin asti niin tarttis saada vähän kivuttomammin passattua tämä kuskien noin 30 sentin pituusero. :) Rockauto ei myy kuin pelkkiä istuimia ja kaikki mitä on vastaan tulleet, haluavat sen vanhan raadon itselleen. Ja postituksen hinta on jotain älytöntä...

    Ei siinä kyllä juuri mikään muukaan (sähkö)heebeli toimi, että muitakin palikoita saa tarjota (monitoimiviiksi, tankin anturi, öölinpaineanturi, mitarivalot, lambada vittuilee, ratin tiltti löysä, tehot hukassa). Selkee GM tuote :D
     
  2. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

  3. Jza

    Jza Double Gearhead

    Tunnen tapauksen, mutta olettaisin että täälläkin on noihin pulkkin tutustuneita kirjautuneina :)
     
  4. musta78

    musta78 Gearhead

    Tarvitsetko kehikon pelkästään vai moottorin myös?
     
  5. Jza

    Jza Double Gearhead

    En mä tiedä vielä. Ei ole tullut purettua, niin kuvittelin että siinä on niitä moottoreita enempi ja vähempi? Mutta siis kuskin puolen kehikko on ainakin rikki jostain kohtaa ja mitä lueskelin niin aika v-mäinen korjata. Eestaas se kulkee minkä kulkee ja pätkän joutuu työntämään itse että saa taas "rattaille".
     
  6. musta78

    musta78 Gearhead

    Mulla olis tuollaset corveten penkit,voin huomenna kattoo missä kunnossa kehikko on.
     

Kerro tästä muillekin!