Caddyn laatikko

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja caddy61, 10.11.2001.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Hydramaticissa pitäisi käyttää sitä öljyä joka lukee siinä öljytikussa, eli A-tyyppiä, nämä Dexoronit on tarkoitettu uudempiin laatikoihin,(koko öljy on kehitelty TH-laatikoihin) ja viskositeettikin on kuulema eri... näin minua valistettiin.
    Väriltään A-öljy taitaa olla ruskean-keltaista, tosin toinen näistä, Mobil tai Shell on vaihtanut värin punaiseen??

    Itse oon kyllä käyttänyt Dexronia, mutta nyt alkaa tuntua että tässä asiassa on jotakin perää.. Hydramatic on aika tarkka öljymäärästä, ja se mikä kannattaa tsekata on se kuinka tiiviisti öljynsuodattimen nousuputki istuu.Ts onko O-rengas kunnossa, pumppu imee helposti ilmaa tästä,ja laatikko voi toimia liian pienillä paineilla.
     
  2. Maestro

    Maestro 1st gear

    Joo,sama asia kävi mielessä kun kattelin mittatikkua mutta kun kaikki väittää naama punaisena että dextron kakkosta pitää käyttää eikä mitään muuta "huonompi laatuista öljyä"niin olen antanut periksi ja käyttänyt D2 öljyä.Oma laatikkoni pelaa kuitenkin nyt niinkin hyvin että vois melkein sanoa tosi hyväksi,pientä harmia tuo kuitenkin kun pakkaa ja sitten laittaa ajovaihteelle niin silloin menee kolmonen päälle heti,elikkä jotakin on vielä vinossa.olisko jollakin kokemuksia noista lisäaineista joita voi sekoittaa öljyn joukkoon.Onko kaivoon heitettyä rahaa jos sellaista kokeilisi.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: maestro 2003-05-22 15:33 ]</font>
     
  3. BonneMan60

    BonneMan60 Gearhead

    Onko Caddyn 4-lovinen Hydramatic sama kuin Pontiacin käyttämä ?
     

Kerro tästä muillekin!