1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästekäyttömme. Lue lisää.

Cadillac 500 cid "optimointi"

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Silvarello, 27.12.2017.

  1. Caddy78

    Caddy78 1st gear

    Resolution centeristä löytyy, open dispute tai open claim. Pari kertaa joutunut käyttämään ja molemmilla kerroilla alkoi myyjä puolella tapahtumaan...
     
  2. Silvarello

    Silvarello 3rd gear

    Taidan huomenna kannustaa vastapuolta yhteydenottoon tuolla dispute napilla. Sehän on Paypal nykyään Suomeksi näköjään.
    Tässähän ei tiedä vaikka sittenkin tulee compin nokka kiinni.
     
  3. Karpov

    Karpov Gearhead

    Mulla ei kaikista tapauksista tollasta ole tullut. Tais olla paypallin ohjeissakin että jos tilattu jotain spesiaalia tai räätälöityä tms niin tuo jää tulematta.


    90%:sta munkin kaupoista toi löytyy
     
  4. Silvarello

    Silvarello 3rd gear

    Aika hauska. Oli laittanut messengerin kautta viestiä just viime yönä. Valitteli viivästystä(taas) ja kertoi että hyllyssä on vain #5 nokkia. Yhä odottaavat lähetystä.
    Vastasin että nyt oli dispute lähellä, mutta odotellaan ja ajetaa Chevyllä.
     
  5. hoge1340

    hoge1340 1st gear

    Lainataan topikkia. Mulla 74 vuoden 472 rempan alla. Cad companylta tilasin osat, jos joku haluaa kuulla kokemuksia. Mutta. Ei kellään ole jäänyt orggis rochesteria hyllyyn? Tarvis huikan puolelle vivuston.
     
  6. Seevu

    Seevu 3rd gear

    Jonkin näköinen nokkasetti tuli eilen: Elgin PRO STOCK E-1085-P

    Lisään kuvan tiedoista kun pääsen koneelle. Luurin kanssa jaksa kikkailla.

    Kommentteja tuosta.

    Kansista piti vielä kysyä: mitkä projektikannet kannattaa metsästää 1973 koneeseen?
     
    Muokattu: 17.5.2018 klo 08:45
  7. sdfsd

    sdfsd Gearhead

    70 saakka mun muistaakseni oli tehokansia, sit tuli saastekannet. 70- luvun lopun kannet kaiketikkin ihan ok jos hommaa sellaset männät ettei rutut karkaa taivaaseem. Niissä kun on pieni palotila ja iso männän monttu.

    Näin hämärä muistikuva.
     
  8. Karpov

    Karpov Gearhead

    Juu. Budjetti sitten määrittelee mitä kannattaa tehdä.
     
  9. JC5IEDM

    JC5IEDM 2nd gear

    Tuolta Cad Companyn sivulta löytyy kiva pdf-tiedosto näistä koneista, sieltä voi katsella muutoksia kansien, puristusten, mäntien yms osalta.
     
    Seevu tykkää tästä.
  10. sdfsd

    sdfsd Gearhead

    Ja se mitä koneelta haetaan. Toki aina parempi on parempi mut jossain vakio lullausautossa millä ajetaan pari kertaa kesässä letkassa ei ehkä kannata hirveitä preemioita maksaa että saa vähä ruttua lisää.

    Mun mielipiteeni.
     
    Seevu tykkää tästä.
  11. Karpov

    Karpov Gearhead

    Jenkeissä paljon puhetta myös että noissa 472:sissa varsinkin ois tehot ilmoitettu sinne päin. Myös ns saastekaudella.

    20-40hv plussaa ei kuulemma ollut ihmeellistä tai 50nm vääntöä.


    Tehon himo ei lähde kun lisäteholla MUTTA kyl maar tollanen pata isossa käkkylässäkin sitä pirteesti kuljettaa. 0-120kmh suju tosi hyvin, sitten huomas puutumista. Paras 0-100 aika oli 8.9s!

    Otti myös nopeusmittarin pohjaan suht iisisti ja gpssään taisin sillä tottakai suljetulla alueella ajaa 180kmh. Sitten pelotti renkaiden takia.



    Eli monet perus jenkit 305-350 koneilla tuntuu paljon lussummalta vaikka toi himpun päälle 200hv + 2300-2400kg painoa ei kuulosta miltään kaikille.


    Myös suorituskykyerot oli kai suht pieniä kuitenkin jos vertas vaikka 1970 vs 1974. Jenkeissä olivat näitä pähkineet.
     
  12. Seevu

    Seevu 3rd gear

    Tässä tuon nokan arvot: [​IMG]

    Perhana, kun alkaa olemaan ainakin 15v. aikaa, ku kasin koneen nokan kanssa ihmetellyt..
     
  13. Seevu

    Seevu 3rd gear

    Tämäpä oli mukava! Kiitos!
     

Kerro tästä muillekin!