Cadillac -59 (52-62) Laturin holkit!!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja EVO X, 19.2.2010.

  1. EVO X

    EVO X Gearhead

    Hei,

    Jos jollain on viisysin (52-62) Cadillacin laturi pöydällä, niin tarvitsisin akselin kahden holkin mitat! Toinen holkki tulee hihnapyörä/ropellin taakse ja toinen ohuempi tulee laturin sisälle. Jostain syystä nämä(kin) on kadonneet ja pitäis tehdä uudet. Kiitos!

    Jos saat mitat niin ystävällisesti voit heittää ne mailiin a.asunmaa@gmail.com

    Kiitoksia!!
     
  2. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Ihan vinkiksi; Itse ostin `60:iin kokonaan uuden tasavirta laturin ihan paikallisesta (ei edes USA-autoihin erikoistuneesta) varaosaliikkeestä, Suomesta. Uskomatonta, mutta totta, 1960 Cadillac löytyi suoraan kirjasta. Samalla ostin säätimen. Sekin oli samanlainen kuin alkuperäinen. Ei muistaakseni ollut edes kohtuuttoman kallis. :eek:

    Noissa mitoissa en voi auttaa, sori... :oops:
     
  3. EVO X

    EVO X Gearhead

    Siis oliko laturi tuollainen mallia syvyyspommi, vai oliko se nykyautojen kaltainen? tuo auto menee museoon niin pitäis olla originaali malli. Säädin mulla onkin uusi.
     
  4. 1purehell

    1purehell Double Gearhead

    Ihan alkuperäisen näköinen tasavirtalaturi. Iso, painava ja tehoton. :rotfl: Delcon niitattu merkki siitä puuttui, mutta niitä saa reprona. Mulla oli alkuperäinen laturi hukattu, mutta kuvista katsottuna tuo on ihan oikean mallinen. Ja sopi paikoilleen heittämällä.
     
  5. EVO X

    EVO X Gearhead

    Jepulis, löysinkin nuo holkit yllättäen, olin tunkenut ne laakerin pakettiin :odroll: Joten laturi siis kasassa. Mutta ihan mielenkiinnosta voisin haluta tuon esimerkki varaosaliikkeen nimen, niin voisin kysyä saako niitä vielä, mikä hinta jne.. Laita vaikka YV:tä. Ja jos sulla on joku linkki niihin Delcon lätkiin, niin laitahan sekin, sillä tuo tämänhetkinenkin taitaa olla joku tarvike malli 60-luvulta..
     

Kerro tästä muillekin!