Cadillac Fleetwoodit lt1

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Soikhei, 27.9.2020.

  1. Soikhei

    Soikhei 3rd gear

    Terve, vuosien 1994-1996 lt1 kiinnostaa ja paria tullut käytyä koeajamassakin. Toinen oli aika rähjäsessä kunnossa sisultaltaan ja päältä ja toinen oli lähes priima, mut hinta oli sitten vajaat 15000. Onko useallakin kyseinen Fleetwood ja mitä olette tykänneet? Olettettavasti olette pitäneet, koska noita lt1 koneisia ei juuri nettiautossa näy myynnissä. Millaisia kokemuksia porukolla siis on noista vuosien 1994-1996 Fleetwoodeista? Ja onko järkky ero noihin "vanhakoneisiin" 1992-1993 Fleetwoodeihin.
     
  2. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Asiaa sivuten tietääkö kukaan onko 1995 LT1 Fleetwoodissa ilmajousitus?
     
  3. Arkkumies

    Arkkumies 3rd gear

    Mulla on pullacaprice LT1:llä, samaa kamaa cäddyjen kaa. Yhtä pullamallin fleetwoodia tuli testattua, on ajolleen vakaampi kun vanhemmat, mutta törkypehmee silti. LT1 on hyvä mylly, kulkua piisaa mun farkun aavikkovälitykselläkin, eikä kone ole astmaattinen yläkierroksilla niinku vanhemmat kasit. Muistuttaa olemukseltaan enemmän modernimpaa veekasia.

    Mitä Cäddyn cäddymäisyyteen tulee niin se on ihan eri luokkaa kun kasarivehkeet, sisustassa muovia on ja löytyy. Parempi ku caprice, mutta eipä hirveesti Roadmasteria parempi.
    Taitaa olla kaikissa tasonsäätö ilmajousitus takana.
     
  4. Swinger

    Swinger Gearhead

    Kiinnostaisiko jotain -94 fleetwood.. triple black.. varmaan suomen hienoin
     
  5. Soikhei

    Soikhei 3rd gear

  6. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Mulla on tää kanssa mielessäni, siksipä kyselinkin jousituksesta, mutta kun olen allerginen näille ilmajousille ja kompuroille yms. vikaantuville systeemeille.
     
  7. Swinger

    Swinger Gearhead

    Moi,

    laitatko vaikka sähköpostia tai puhelin numeron yv ni voin laittaa s.postia tai whatsapp kuvia.
     
  8. Nimellinen

    Nimellinen Gearhead

    Rautajouset niissä on, tasonsäätö takana tehdään ilmaiskareilla. Osia saa, helppo korjata. Huippumukava auto vaikka ympäri vuoden ajeluihin. Mulla on 96, mutta en taida raskia myydä.
     
  9. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    Eivttu taas yks "Corvetten moottori"...
    LT1 on koneista parhain (heti TBI:n jälkeen, sanos Jokeri?).
    Just tuli itellekin hommattua pullacapriisi ja juurikin tälläisella "corvetten moottorilla". Reilut 200 tmailia ajettu ja taitaa olla alkuperäiset jakaja, vesipumppu ja suuttimetkin. Vähä ennakoivaa huoltoa näillä maileilla ennen leimaa ja sit valmis talviajoon.
     
    Arkkumies tykkää tästä.
  10. TopyCa

    TopyCa Gearhead

    "Myydään klassikko Cadillac Fleetwood Broughman.
    Näitä alunperin Corvetten 194 kW LT-1-moottorilla varustettuja Fleetwoodeja tehtiin GM:n toimesta vain vuosina 1994 - 1996"

    "Corvetten moottori".... sorry, ei oo ellei ole 300hp.
    194kW/260HP on karvahattu LT1.
    Se on hyvä, tai jopa parempi, painavaan sedaniin jonka tarvitsee vääntää.

    Muuten tuo Caddy on oikeasti "niitä viimeisiä" hyviä koko runkoisia Jenkkejä :)
     

Kerro tästä muillekin!