Cadillac ja 4.9 v8???

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja downtown, 28.9.2010.

  1. downtown

    downtown 3rd gear

    Vuoden verran olen harkinnut V8 Audin tilalle tuollasta sevilleä tai devilleä, northstarin mylly on hieno mutta sen ongelmat ei kyllä jaksa kiinnostaa joten valinta sijoituu näihin 4.9 padoilla oleviin joten käyttökokemuksia tuosta 4.9:stä kaivataan...
     
  2. jupe---

    jupe--- 1st gear

    Mä tiedän ainakin 5 nortti-koneista eldoradoa, joissa ei ole puolien vaihdon lisäksi muita ongelmia ollut. Nämä autot on jokapäiväisessä ajossa kesät talvet.. Ainoa vika siinä mun mielestäni on se, että se on väärinpäin keulilla 8) Oli vähän OT, sori, mut en siis osaa tuosta 4.9l sanoo juuta enkä jaata :D
     

Kerro tästä muillekin!