Cadillac Seville STS

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja K.Vainio, 3.4.2009.

  1. north

    north Gearhead

    Tos mitä ite olen noihin neljää norttiin noita jäähdytysnesteitä laitellu niin yhdessä on vihreet ja muissa on punaset.
    Näähän on kaikki silakiitti vapaita litkuja eli ei ropleemaa ja noista tapleteista ja muista mömmöistä niin niintä kannattaa nauttia jos pelkää ???????????
     
  2. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Pari kommenttia. Raitisilmasuotimen vaihto -98 uudempiin on mieleenjäävä operaatio. On upeassa paikassa meinaan. Keskikonsolin edessä, sinne pääsee kaasupolkimen vierestä luukusta. Joku vaijeri piti löysätä vaan en muista mikä. Suodin on kolmessa osassa sellaisena ihme nippuna siellä. Jokainen osa pitää liu-uttaa toisiin osiin sellasille kiskoille. Tunnin homma jos ei vastusta...
    Vasen etujarruputki tullut vaihdettua, vittumainen homma mikä yllärinä mainittakoon...
    Otin ilmanputsarikotelon kaikkine hilppeineen irti niin sit näkee putken reitin. Muistaakseni menee ahtaassa paikassa pitkittäiseen palkkiin kiinnitettynä. Ja kun sen irrottaa ABS pumpulta niin silloin on todella ahtaat paikat. Mut kyllä sen vaihtaa kun aikansa ähertää ja kiroilee.
    Perhana kun alkaa unohtumaan. Pitää vissiin nortti kohta taas hommata että riittää puuhaa...
    Suosittelen myös kaikkien alojen asiantuntija Karpoville, kun aina jaksaa viisastella vaikkei tiedä asioista hevon helvettiä.
     
    urho3, Pertti K ja north tykkäävät tästä.
  3. Bukero

    Bukero Gearhead

    tä...siis kuinka huonot valot siinä uuskoppasessa oikein on koska jo tuossa-94 mallissakin on aivan luokattomat vaikka
    heijastimet näyttää siisteiltä ja linssit on lasia perinteisesti.
    H4 joissa varsinkin lyhyet aivan perseestä.
    on vaan aikamoinen ero jos vertaa esim. erääseen samanaikakauden nimeltä :wc: mainitsemattoman tähtimerkkiin.
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  4. umpio

    umpio 3rd gear

    Valoja minäkin olen kiroillut. Polttimon vaihdon yhteydessä totesin ainakin yhden syyn, miksi "valot" ovat mitä ovat; polttimolle menevät "johdot" ovat ohuet kuin hiirenpieru...
     
  5. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Pitäs varmaan fiksata just noi piuhat, kun tässä export mallissa on kuitenkin ihan hyvänoloset H4 umpiot. Releethän siellä on pakko jo olla, kun automatiikka niitä hoitelee.
     
  6. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Onko joku tutkinut, saako tohon pyyhkijöiden sadetunnistimeen tolkun palautettua? Se toimii ajoittain oikein fiksustikin, mutta pääosin pyyhkii ihan liian usein ja välillä pillastuu pistämään nopeellekin.
     
  7. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Voihan ne silti olla ohuet kuten vanhoissa volvoissa missä rele oli myös.

    Bilteman h4 releistyssettiä kehiin, halvemmalla ei ite tee jos ei oo tarvikkeita jo valmiiksi nurkissa.
     
  8. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    On ne ohuet. Ja tarvikkeet on kyllä nurkissa. Hyvä puoli on, että tämä ei näytä omaavan mitään palaneista valoista varottavaa systeemiä. Vaikka muuten on vaikka mitä vitkutinta.
     
  9. mopo-ukko

    mopo-ukko Gearhead

    Vanhan raitis ilmasuodattimen sain palasina pois,mutta uutta paikoilleen en sitten millään.Shifterin kaapeli siinä on edessä,ei sekään irronnut paikoiltaan.Pitää joskus ottaa kuskin penkki pois niin pääsisi edes lähelle.
     
  10. north

    north Gearhead

    Olenko jossain vaiheesa kehunnu vanhakoppasen valoja?
     
  11. mcmies

    mcmies Gearhead

    Kyllä vain.

    Ja niin on sisäilmatuulettimen propellin putsauskin. Sijaitsee hansikaslokeron takana/alla, eikä meinaa mahtua mitenkään päin pois eikä takaisin.

    Ainoa öpaut normaali mekaanikon homma mitä ite tuli tuohon tehtyä oli pyöränlaakereiden (napojen) vaihto.

    Lähivaloilla ei tosiaan tee mitään.

    Mutta kyyti on hyvää, niin kauan kun toimii!
     
  12. riviera56

    riviera56 Double Gearhead

    Perhana, tässähän alkaa tehdä kolmatta Northstaria mieli. Oonkin katellut nettiautosta Lefan -01 sillä silmällä...
     
  13. tevo

    tevo Gearhead

    Näähä vaikuttaa laadukkaile peleille. En osta.
     
    Karpov tykkää tästä.
  14. palontie

    palontie Double Gearhead

    onhan toi filsu melko mielenkiintoinen keksintö.
     
  15. mopo-ukko

    mopo-ukko Gearhead

    Puikulassa helpompi kun on rattikarahkalla,käkkylässä se sifterin kaapeli just puolessa välissä edessä.Jotenkin kääntämällä sen pitäisi irrota,että sais tiputettua alemmaksi,mutta ei se kyllä mulla kääntynyt mihinkään suuntaan.
     
  16. palontie

    palontie Double Gearhead

  17. Bukero

    Bukero Gearhead

    juu katos nämä tai siis eikös cadillac yleensä oli/on parasta mitä ameerikka tarjoaa :D autorintamalla.
    olenkin joskus aiemmin tänne kirjoittanut että po. huipputuotteessa on tosi suuri kontrasti muutamien osa-alueiden kesken.
    esim.just nuo paskat valot ja tuo tavaratilan/takavalojen "vesiherkkyys" kun taas moottori on upea (toimiessaan) käytöksinen ja laaja vetoalue ja mahtava ajettava esim. mutkateillä isoksi/painavaksi autoksi.
     
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Eli vähän kuin vastaava euroauto v8slla paitsi huonolla huollettavuudella ja valoilla :D ja koneella.
     
  19. palontie

    palontie Double Gearhead

    kaikki me tampiot jotka tälläisen elektroniikkahelvetin on ottaneet vaivoikseen,osaa varmaan suhteuttaa hintalaatusuhteen.Hymy huulilla ajellaan,ja toi valohomma korjataan.
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  20. palontie

    palontie Double Gearhead

    onko kokemuksia?mulla ei kun saksan v12,muttei tuollaisesta vajaa v8 padasta.
     

Kerro tästä muillekin!