Cadillac Seville STS

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja K.Vainio, 3.4.2009.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Joo emmä halua tähän topicciin sotkea mitään, kun caddy itselläkin haaveissa. Tosin 4.9.

    Onko muuten koneen huoltotilat sitten jo ok?
     
  2. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Pitää itelleenkin aina välillä muistuttaa, että tää meidänkin on jo 20 vuotta vanha. Ei se voi olla ku uus.
     
    palontie tykkää tästä.
  3. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Nojuu mutta huollettavuus ja esim valojen suunnittelu on ollut sama jo uutena.
     
  4. palontie

    palontie Double Gearhead

    pakkohan se on.
     
  5. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Nyt menee termit sekasin. Ei huollettavuudessa ole mitään vikaa. Kaikki kohteet on ihan esillä. Korjattavuus onkin sitten eri juttu, mutta sitähän ei ole tarkoitettu jatkuvasti tehtäväksi. Vanhana siitä vaan tulee usein toistuva operaatio. Valot nyt taas ei ikuna ole jenkeissä olleet "häikäisevät" alunperin. Missään mallissa.
    Ideologia estää näkemästä tolle mitään vaihtoehtoa uusien autojen mallistosta...
    Sitäpaitti, siinä 4.9 koneessa on kai omat ongelmansa.
     
    palontie tykkää tästä.
  6. palontie

    palontie Double Gearhead

    hyvin jussi vetäsit.
     
  7. palontie

    palontie Double Gearhead

    onneksi kaikki autot ei ole volkkareita.
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Nojoo huolto ja korjaus. Mulla vaan ei ole tallia niin siksi nurisen. Mikässe lämpimässä purkss ssatana.
     
  9. palontie

    palontie Double Gearhead

    mulla kylmä 70neliöö ja väliseinän takana toiset 30 neliöö.en minäkään enää noihin mee tekemään kuin välttämömmität.
     
  10. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Mulla on 75 neliöö, eikä sinne enää mahu ku just toi Cadi. On siellä joskus ollu useempikin auto.
     
  11. palontie

    palontie Double Gearhead

    Onkos noitten valojen releet takapenkin alla vai missä?
     
  12. J.J

    J.J Gearhead

    Konehuoneen sulaketaulussa.
     
    palontie tykkää tästä.
  13. palontie

    palontie Double Gearhead

    jospa ensiviikolla rupeis valot uudestaan releistämään ja johdottamaan.
     
  14. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Käytiin tänään tossa pimeessä tihnussa ajelemassa, jospa tekis jo huomenna valoille jotain.
    Automaattitihku kyllä oikeesti parani, kun kiillotin lasia anturin kohdalta ja käänsin sulat oikein päin.
     
    palontie tykkää tästä.
  15. mcmies

    mcmies Gearhead

    Muuten, mulla olis ylimääräisenä tehtaan alkuperäinen 1998 service manual, kolme puhelinluettelon kokoista kirjaa.
     
  16. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mitähän xenonit tekis sts valotehoille? Chevyn 4x6 vai mikä se pikku umpioolikaan parantu huimasti niillä. Corsicassa ollut eli olikohan pienempi mitä vanissa tai kapraississa juu.
     
  17. palontie

    palontie Double Gearhead

    [​IMG]

    Just löysin tallista,lojunut vuosikausia kaapissa,hb3
     
  18. sirkus

    sirkus Gearhead

    Tästä voisin kyllä olla erimieltä. Mm uudemmassa 2005 > STS käkkylässä on oikeesti tosi hyvät valot. Samoin 300C syslerissä. Syslerin valoja jopa kehuttiin aikanaan suomalaisissa autolehdissä
     
  19. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Ei mulla oo kokemusta tollasista vasta kaupasta haetuista... Ne liikkuu viä vähän eri piireissä.
     
    Karpov ja palontie tykkäävät tästä.
  20. Bukero

    Bukero Gearhead

    nojoo aika asialliset ovat 3setkussa. tosin siinäkin pitkien ongelma sama kuin lähes kaikissa joissa on lyhyt xenoneiden kaverina halogeenipitkät, valojen eri"värisyys" aiheuttaa ihmissilmälle ristiriitaisen tilanteen kun tie on etualalta häikäisevän valkosävyinen ja taas kaukaa pitkien näkymäalueelta kellertävämpi.
    silmä ei vaan pysty mukautumaan kahteen erisävyiseen valoon, tässä toki on ihmisillä yksilöllisiä eroja.
    mutta jenkeissä vanhemmissa abaut parikymmentä vuotta sitten tehdyissä ja sen jälkeisissä oli jo niin ohuet kaapelit pääsääntöisesti ettei sinne polttimolle asti jännitettä vaan kulkeutunut.
    alijännite, lieväkin on omiaan aiheuttamaan halogeenivaloon keltaisuutta.
    sitten on vielä nämä muotoilun alttarille uhratut umpiotyypit joihinka on haksahtaneet varmaan joka automerkki muodinmukana jossain malleissaan.
    niihin ei saa hyviä valoja millään opilla eikä keinolla.
     
    palontie ja Jussi289 tykkäävät tästä.

Kerro tästä muillekin!