Cadillac Seville STS

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja K.Vainio, 3.4.2009.

  1. north

    north Gearhead

    Kyl sinne noin 11 litraa pitäs mahtua mut kun sen öljypohjan aukasee ja sen kautta niitä öljyjä vaihtelee niin niin ei seiltä tule pihalle kuin noin 5 litraa.
     
  2. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Tätä tietoo kaipasin. Kiitos.
     
  3. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Kyllä mä sitä 20l kannuissa aika usein otankin, mutta toi mitä on, on Dexron kakkosta. Tää vaatinee jotain isompaa numero, ainakin kai kolmosta.
     
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Onko kakkonen edes nykyään merkittävästi halvempaa kuin 3/4?
     
  5. palontie

    palontie Double Gearhead

    makso mitä makso,niin sitähän sitä on ostettava mitä loota vaatii.
     
  6. palontie

    palontie Double Gearhead

    Ja ei toi 5ltr kerta satsaus paljoa vaadi valuuttaa.
     
  7. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mikä loota vaatii kakkosta, mutta kolmonen tai nelonen ei käy?
     
  8. palontie

    palontie Double Gearhead

    eipä kiinnosta tietää
     
  9. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    En tiedä, tähän asti mikään meillä ei oo vaatinu isompaa numeroa ku kaks.
     
  10. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Kon eikös ne 3 ja 4 käy kakkosen tilalle eli sekottuvat. En tiiä sitten mitä lootaexpertit sanoo jos käyttää parempaa, että onko mitään hyötyä pautsi se, että sitten on yksi all around neste kaikille GM:LLE.

    Ford homot ja mopar retkut puljailkoon omien nesteidensä kanssa.
     
  11. palontie

    palontie Double Gearhead

    Muokattu: 17.11.2017
  12. mpower

    mpower Double Gearhead Bannattu

    Onkos ne semmoset "mullinsilmän" näköset?Mulla mersussa semmoset ja on kuin saunalamput!:(
     
  13. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Juu ei tommosilla näe ikinä vaikka ois mikä lyhty sisällä.
     
  14. palontie

    palontie Double Gearhead

    juuri sellaiset,taidan ostaa jotkut xsenonit tai ledpolttimot
     
  15. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Älä turhaan jos et kaupungissa ajele. Xenon tuo kyllä heijastimet ym esiin, mutta tuskin valoaluetta auton eteen maahan. Led polttimot taas on kuin laittaisi rahan mun tilille.
     
  16. palontie

    palontie Double Gearhead

    Kyllä mä oon päättänyt nyt noihin kusen värisiin valoihin laittaa xsenonit,kotoa löytyy hb3 kantaiset 6000 kirkkaudella,oiskohan sama sävy silmälle myös lyhkäisille paras?Valokuvioista viis,koska paskasta ei voi paskemmaksi enää muuttua.
     
  17. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    4300k paras mutta 6000k vielä kelvollinen, vähän siniseen päin.
     
  18. palontie

    palontie Double Gearhead

    jos pitäis sävyt samana,toi on helvetin häiritsevää kun lyhkäsillä ei mitään nää
     
  19. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Riippuu aina vähän mitä kiinan pojat tekee jos sieltä ostat. Välillä 4300-6000k erot vaihtelee.

    Mut ei tosiaan vielä paha, oli mulla yhet hyvät 6000 mitkä kaupungissa melkeen hakkas 4300k, kun sinisempi valo osu paremmin kyltteihin ja heijastimiin.
     
  20. palontie

    palontie Double Gearhead

    mulle halogeeni miehelle noi numerot sano mitn kumpi suunta ois parempi isompi tai pienempi,ei oo ennen noi valot kiinostanut paskan vertaa.Sen takia noi on 6v tallissa lojuneet.
     

Kerro tästä muillekin!