Candymaalin ohenne

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Kori', aloittaja Mr Banner, 25.4.2021.

  1. Mr Banner

    Mr Banner 2nd gear

    Tuli ostettua jokunen kk sitten briteistä candyä,mutta en älynnyt ohennetta ottaa samasta mestasta ja purkin kyljessä on ohennus D-tinnerillä.Löytyisköhän tohon sopivaa ohennetta Suomesta?
    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Minä olen luullut että candy sekoitetaan ensimmäiseen lakkakerrokseen. Metallihohtobasis alle sen kokoisella metallilla kuin haluaa sen näkyvän. Eka lakkaus seassa candyä. 1-2pvän päästä pelkkä kirkaslakka. Tulee syvyyttä. Näin minä olen pari kertaa candyä maalannut.
    ah
     
  3. VooDoo

    VooDoo Gearhead

    Candy voidaan myös sekoittaa sideaineeseen (kuten tuo kuvan kama tod näk on) ja lopuksi lakataan yli kirkkaalla lakalla.

    Eiköhän tuon voi ohentaa ihan värimassalle tarkoitetulla ohenteella. Testaa pieni määrä.
     
  4. Mr Banner

    Mr Banner 2nd gear

    Joo tää on valmis tuote ja lakka vedetään omanaan sitten lopuksi päälle.
     

Kerro tästä muillekin!