Caprice 84 bensavuoto

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja kerma, 18.6.2022.

1. kerma

kerma 1st gear

Vaihdoin Chevyyn bensansuodattimen joka tulee kaasarin sisään. Sitä isoa mutteria avatessa tuli pari metalli säiettä mukana eli jenka ei enää paras mahdollinen. Nyt kun kiristin tuon pakettiin niin vuotaa bensaa, kokeilin putkiteippiä ja se vähenti mutta ei poistanut vuotoa. Nyt koitin jenkaan laittaa plastic padding leak FIX tahnaa mutta silti vielä kastuu liitos, ei kyllä tiputa enää. Mitäs raati suosittelee tuon korjaamiseksi?
    Auto Chevy caprice 84 ja 305 motilla. Alkuperäinen Rochester kaasutin.

2. Inlinee

Inlinee Gearhead

isalmela tykkää tästä.
  3. Petri R.

Petri R. Double Gearhead

Nippelit.fi olen itse ostanut tuollaisen ylikokoliittimen joka teki mennessään uutta kierrettä. Tyypillinen vika Rochestereissa tosiaan.

isalmela tykkää tästä.
  4. kerma

kerma 1st gear

Okei kiitos vaan neuvosta molemmille! Onko linkkiä tonne nippelit sivulle tuotteeseen kun en löytänyt itse sieltä. Tai muu paikka mistä sais nopeasti sellaisen. Keskiviikkona ois tarkoitus lähteä Kuusamoon letukalla mutta näillä näkymin mennään jollain ihanalla Kialla tms. Kiina ihmeellä. Kesän kohokohta reissu ja vituiks menee ainakin autoilun osalta
    Toisaalta jos ottas kaasarin pöydälle, veis tuon liitoksen juotettavaksi ja linjaan suodatin ja takaisku venttiili... Holley urakkaankaan ei viittis nyt alkaa tällä aikataululla.

5. Petri R.

Petri R. Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!