Capricen 96 iskarit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja ossa250, 20.1.2022.

  1. ossa250

    ossa250 Gearhead

    Caprice -96 heavy duty B4U alustalla (vastaa police 9C1 jousitusta ) tarvisee uudet iskarit.Nyt edessä KYB police iskarit ja takana Monroe police iskarit.Mitkä iskarit olisi parhaat vaihtoehto Capriceen ?
     
    rotax tykkää tästä.
  2. PPRCuda

    PPRCuda Double Gearhead

    Laitoin aikanaan 1996 SS Impalaan Konit. The best man can get.
     
  3. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Isamu tykkää tästä.
  4. ossa250

    ossa250 Gearhead

    Laitoin tänään tilauksen Bilstein B6 iskarit Rockautosta.Sitten kun saan asenettua iskarit,niin kerron tuliko parempi ajotuntuma.
     
    Isamu tykkää tästä.
  5. Procharged Vette

    Procharged Vette 3rd gear

    Kaksipiippuinen juttu sikäli että iskarit pitää pelata jousien kanssa yhteen jotta tulee paras.

    Mulla oli C4 Corvettessa Bilstein B8 vakiojousien kanssa, jouset oli perusmallin pehmeimmät. Jäykkä iskari toimi hyvin tuossa koska alusta oli niin matala että sisäänjoustoa oli n. puolet alkuperäisestä.

    1998 Z28 Camarossa mulla oli Bilstein B6 Eibach madallusjousien kanssa. Ei ollut hyvä yhdistelmä koska liian kova. Kovassa vauhdissa renkaat irtosi tiestä ja seurauksena sutimista jopa 150 vauhdissa vakiomoottorilla.

    Nyt Trans Amissa on punaiset Konit joissa ulostulon säätömahdollisuus. Olen tyytyväinen ja Bilsteinin ostaisin myös edelleen mutta mieluiten säädettävänä.
     
  6. ossa250

    ossa250 Gearhead

    Nämä Rockauton Bilstein B6 iskarit on tarkoittu vakio korkeiden jousien kanssa.
    Impala SS-96 jossa on sama alusta kun mun Capricessa ,paitsi tuuman matalammat jouset ,
    myydään eri numerolla olevia Bilstein iskareita.
     
  7. ossa250

    ossa250 Gearhead

    Tänään tuli ajettua uusilla Bilstein iskarilla ja hyvältä tuntui ajossa. Iskarit oli jämäkät,
    ei liian kovat ja ei voi kun suositella.
     

Kerro tästä muillekin!