Capricen kun sais...

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Flathead, 4.3.2004.

  1. Flathead

    Flathead 1st gear

    Niin, jostain ihmeen syystä 80-luvun Capricet on ollut sydäntä lähellä (ei STW). Varmasti monellakin Overdriven käyttäjällä on kyseisiä laitteita ollut, niin jos jotain niistä kertoisitte. Olen ainakin antanut itseni ymmärtää, että Capricet olisi ihan luotettavia perus-jenkkejä.
     
  2. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Ko. auto lienee yksi eniten käsiteltyjä autoja tällä palstalla. Katso merkki- ja mallikeskustelut (sivut 1-???), moottori, vaihteisto, kori. Joka osastolta löytyy jotain, onpa Overdrivessa suunniteltu jopa kokoontumisajoa näille maanmainioille veronkiertovankkureille. Mainittakoon vielä, että nimim. Capriceman osaa kertoa auton sähkölaitteista tavalla, joka saa maallikon miettimään, onko mies humalassa vai tavattoman viisas. Itse putoan aina kärryiltä jo ekalla rivillä. :grin:
    Niin, hirmusti muuta eroa sedanilla ja stw:llä ei ole, kuin kova takapenkki, 80-lätkä ja sikaosasto. Lukemalla edellä mainitut jutut, tiedät jokseenkin kaiken myös sedan-mallista.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: 4dFunClub 2004-03-04 23:25 ]</font>
     
  3. CapriceClassic

    CapriceClassic 1st gear

    Ainakaan omasta STW:stä ei oo mitään pahaa sanottavaa... Tilava, luotettava, kestävä ja ihan mukavan näköinen ympärivuotinen käyttöauto
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Hyviksi havaittuja perus pelejähän nuo ovat.

    N.Y luottanut takseissaan jo vuosia Capriceen, samoin poliisi.

    Perus tekniikkaa, helppo huoltaa.

    Erottuu edukseen Jumbon parkkipaikalla :smile:

    Rekistöröity useimmiten 6 hengelle. Siis en puhu piilofarkuista. Mahtuu koko perhe kyytiin. Paitsi jos olet lestadiolainen. :smile:
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    oli sitten sedani tai farkku niin taivaallisen hyvää kyytiä. Halvat osat ja helppo korjata. sedaneista voi löytää ruiskukoneitakinja farkuista dieseleitä jos tykkää. Ei turhaan tuotannossa vuoskymmeniä
     
  6. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    Alusta ja tekniikka ihan jees, sähköt ja korin hippulat ihan p...
     
  7. Anonymous

    Anonymous Guest

    korin hippuloissa eikä sähköissäkään ole mitään valittamista mutta jos on räpellettyjä yksilöitä niin niihin ei kannata langeta koskapa hyviäkin löytyy yllinkyllin. ruiskukoneissa ainoa ongelma on paska virranjakajan kansi minkä voi vaihtaa vaikkapa kerran vuodessa. HEI jakaja taas ei juurikaan temppuile. SÄhköt on ihan jees paitsi että startti ja laturi kestää sen 250 000 km ja sitten ne tarttee huoltoa mutta se onkin sitten normaalia. Tarvike startit ja laturit on laadultaan kirjavia mutta tehdaskorj delco-ropuja saa edullisesti joten laadukkailla tarvikkeilla sähköt pelaa niinkuin pitääkin.
     
  8. Degenerated

    Degenerated Gearhead

    Jos on sähkölukot ja lasit niin niitä saa sitten rassailla kerran kuussa. jo ne lasien katkasijoiden liittimet on sitten surkeimmat mitä oon missään nähnyt
     
  9. Arto65FB

    Arto65FB 1st gear

    Eiköhän jo vuosia ole luottaneet Crown Viciin. Tai no en tiedä luottaneet, mutta ostaneet, kun vaihtoehtoja ei ole ollut enää aikoihin.
     
  10. kane

    kane 1st gear

    Vanin, Blazerin, vanha/uusikoppasen Chevy Pick-upin ja 3 kpl Capricea omistaneena ei ole sähköissä ollut mitään vikaa.

    Jos siis ei nussbaum ole päässyt toteuttaan itseään...

    Ei lasinnostaja moottoreissa taikka keskuslukituksissa...
    Kytkimien kontaktipinnat kun puhdistaa... hapetukset/liat pois, ne on ainoa heikkopaikka.
     
  11. Anonymous

    Anonymous Guest

    samma häär. sähköviat on olleet kosteutta ja hapettumaa virranjakajassa ja ikkunat ja katkaisimet pelaa vieläkin vaikkei ole huollettu eikä rassattu. mittarissa 400 000 km ja ikkunaa avetaan ja suljetaan joka päivä. Siellä on liittimet samoja kuin 80 - luvun muissakin g-raskaan sarjan peleissä ja hyvinhän ne pellittää. jos on toisin niin sitten on kroplattu tietämättä mitä tekee ja se ei ole auton vika. caprice on kaiken kaikkiaan luotettava vahva ja halpa ja mitä nyt vaan positiivista. Ainoo negis on se sama mikä kaikkia muitakin isoja autoja vaivaa eli polttoainetta palaa aina yli 10 l /100 km mutta sehän on halpaa. onneks
     
  12. caprice305

    caprice305 Double Gearhead

    omas ei mitään vikaa
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ostin tänään Caprice STW:n -86, saan sen klo 19. Mahassa jännittää, mun eka jenkki...
     
  14. Karvanoppa-Elvis

    Karvanoppa-Elvis 1st gear

    Onneksi olkoon!
     
  15. kane

    kane 1st gear

    Onneksi olkoon...
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest

    bra
    cc-90
     
  17. Flathead

    Flathead 1st gear

    Kiitti vaan vastanneille!
    Nyt kun kevätkin on jo melkein oven takana niin autokuume on armoton. Täytyy vetää vaan vyötä tiukemmalle niin jos ne Capriceen vaadittavat rahat pian olisi kasassa! :smile:
     
  18. Boss

    Boss 1st gear

    Mulla -81 sedan caprice eikä mitään vikoja ole ollut paitsi lohko halkes pakkasessa mut se ei ole auton vika
     
  19. 225cid

    225cid 1st gear

    On New Yorkin poliisilla myös uusia Impaloita, mutta enimmäkseen kuitenkin Crown Vicejä.
     
  20. HenkkaS77

    HenkkaS77 1st gear

    Itellä Caprice STW -86, nyt viikon ollu alla, vuoden sisään toinen Capriisi.
    Olen myös em. mallin fani, mutta yllätyin auton varustelutaso, sähköhilujen puuttuminen ei niinkään haitannu, onpahan vähemmän savuavia sähköosia, mutta kun autossa ei ollut edes moottorinlämpömittaria, niin yllätyin negatiivisesti.
    Mitä lie neekeri ajatellu ku kasannu auton..
    Pitänee hommata joku todella ruma, kojelautaa "kaunistuttava" lisämittari..
     

Kerro tästä muillekin!