Capricen tarkkoja tietoja?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja PA-LA, 12.9.2009.

  1. PA-LA

    PA-LA 1st gear

    Eli tuli sopivasti ennen talvea hankittua käyttöautoksi tuollanen vm-78 caprice sedan. Näitä kun aina alkuun pitää turata niin tuli mieleen että mitäs kaikkia tietoja sillä auton valmistenumerolla oikein saa selville? tarkka koneen malli kiinnostaisi sekä esim mikä perä yms asioita mitä siitä nyt sitten ikinä voikaan selvitä? näin vanhassa tuskin on niitä tarroja tallessa/ehjänä mistä näitä asioita myös selviäisi. myös perus juttuja joihin ei oikein myyjäkään osannut vastata kiinnostais tietää eli tässä "kuulema" joku ihme automaatti puhallin jonka toiminta kiinnostaisi kovasti näin syksyllä kun lasitkin on jo kerran olleet jäässä? Ja saa linkittää jos kuku on jo just näitä kyselly itse en haulla löytänyt tai vaanosannu sit oikeilla sanoilla hakea...
     
  2. mike-79

    mike-79 1st gear

    Minkä värinen kapriisi on, ettei vain olis mun entinen...?
     
  3. PA-LA

    PA-LA 1st gear

    Kupari/kulta oli edellisen omistajan kuvaus. 350+350 koneella ja lootalla kerro jos näin on niin pääsee uteleen "ominaisuuksista" mitä olis tulossa :lol:
     
  4. mike-79

    mike-79 1st gear

    Joo ei ollut mulla kullitetun värinen, oli valkonen. Hyvä peruspanssarivaunu, onnittelut uudelle hankinnalle!
     
  5. PA-LA

    PA-LA 1st gear

    No mihis on näistä tietävät hävinny aiemmin kun keselin valmistenumerosta oli ihan tyyppejä joilla oli koneella asennettu joku ohjelma millä selvis tietoja??? :eek:
     
  6. rane58

    rane58 Double Gearhead

  7. harri60

    harri60 Gearhead

  8. PA-LA

    PA-LA 1st gear

    Tuo handenin sivusto puhuu pää asiassa 305 5.0tbi koneisesta ja sen tietokoneista. tää -78 on nelikurkkuisella ja todennäköisesti ilman tietokoneita, korjatkaa jos olen väärässä. Koneen malli tässä kiinnostais eniten jos se selviäis tuosta valmistenumerosta?.
     
  9. janiluo

    janiluo Gearhead

  10. Marklin

    Marklin Double Gearhead

  11. tuntematon

    tuntematon 1st gear

Kerro tästä muillekin!