Challenger Hemi 6.1

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Marvä, 12.1.2022.

  1. Ja sitten tulee Bugatti ohi 400 km/h..

     
  2. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Näin käy lähes päivittäin.
     
    mcmies tykkää tästä.
  3. Marvä

    Marvä 1st gear

    Onko noita ahdin paketteja kotimaan hyllyissä. Vai onko kaikki tilaus tavaransa? Sarjoissa näkyy olevan kaikki siihen viritys asteeseen tarvittavat mukana. Käytettynä noita ei taida olla liikenteessä.
     
  4. J.J.

    J.J. Gearhead

    Joo tuli rajoitin vastaan 330kmh vauhdissa että hopiaa olisi tullut bugatilta.
    Tuhatkierrosta tai ylikin olisi kyllä ollut ihan hyvin varaa nostaa rajoitinta että jos olisi kanttia ollut niin... Hyvin kyllä riitti tänne Suomen kärrypoluille tuokin köyhänmiehen bugatti.

    Toki jos parimilliä olisi varaa laittaa autoon niin aika helposti tuon bugatin halutessaan savustaisi.
     
    Muokattu: 15.1.2022
  5. Remmiveto

    Remmiveto Gearhead

    No mietitääs tätä hetki.
    Bugatti tarvii 400kmh 3 kilometriä kiihdytystä.
    Tuplaturbo keventämätön, katuViper tarvii 800metriä et kelaa 365kmh ku loppuu välitykset. No joo, on vähän ilokaasua kaverina. Mut löytyy noita Vipereitä ilman kaasujakin.
    Tehokkain tällähetkellä +3000hv.

     
    Muokattu: 15.1.2022
    J.J. tykkää tästä.
  6. LUM-1

    LUM-1 3rd gear

    J.J. tykkää tästä.
  7. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Vähän miedompi ahdettu Viper oli viime talvena säädettävänä.

    Jenkkibubban jäljiltä ei edes luistonesto toiminut mutta alkoihan se pelaamaan kun orggisboksin säädöt saatiin kohdalleen.

    Aika hurja laite kaikkine spoilereneineen. Vesipatsas nousi asfaltista kuin formuloissa konsanaan vesisateessa.
     
    J.J. tykkää tästä.
  8. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Seevu, tukkijulli ja J.J. tykkäävät tästä.
  9. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Seevu, Remmiveto, Fuselage ja 3 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  10. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Minusta, yksi parhaimpia virityksiä, jos jätetään ahtaminen pois on nokka. Näillä tuntuu saavan Hemeissä ja LS sukusissa helposti 60-90hp lisää, tosin yläpäähän, mutta kummiskaan hävittämättä alapäästä vääntöä.
     
  11. Marvä

    Marvä 1st gear

    Millaisissa hinnoissa tuon nokan viritys liikkuu.
     
  12. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Pelkkä nokka 450$. Mutta se tarvii jouset yms ja Cranen paketti on noin 1100$. Nostajat jos vaihtaa samalla, niin Cranen paketti on noin 1400$, mutta ite ottaisin Moparin nostajat.
    Ja lisäksi tiivisteet yläkertaan, koska kannet on otettava irti et pääsee nostajiin käsiksi ja samalla myös vaihtaa vesipumpun yms etupään rojut....
    Eli hommat voi tehdä halvalla tai oikein.
    Mutta kyllä ne vaparitkin kulkee.
     
  13. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Vähän myöhäinen kommentti, mutta jotakin tarttis varmaan tehdä Motecin säädöille kun 8.4 litrainen V10 meinaa sammua viivalle...

    No, nää on näitä katuautojen jutskia, mutta just ne katuajo-ominaisuudet on niitä olennaisia juttuja katuautoissa. Muuten ne seisoo tallissa tai menee myyntiin.
     
    Stang_81 tykkää tästä.
  14. laakkius

    laakkius Gearhead

    Ja ainahan ton 6.1 :n voi stroukkaa...
     

Kerro tästä muillekin!