challengerrin motikan osia 400..

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja 300 64', 30.12.2005.

  1. 300 64'

    300 64' 1st gear

    eli kenellä mahtaisi löytyä jotain.. lähinnä öljypohjaa, vesipumpun jalkaa, ja jotain muutakin
     
  2. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Mulla on ainakin yks vesipumpun jalka, mutt en nyt muista kumman puoleisella alavesiletkulla, kummalla pitäis olla?
     
  3. 300 64'

    300 64' 1st gear

    syyläri puuttu joten en siitäkään tiedä.
     
  4. 300 64'

    300 64' 1st gear

    mitä siitä tarvit ja missä päin asustelet?
     
  5. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Se jalka on helsingissä, ehkä kantsii hetki odotella josko löytyis lähempää, tai jos on asiaa tännepäin niin Mäyriksellä sen saa.
     
  6. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Etkö osaa lukea että jätkä taitaa asua verkossa? :rotfl:
     
  7. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Eipäs nyt paljasteta salaisia taipumuksia, mulla mitään verkkosukkia ole...tana. :rotfl:
     
  8. moparmaniac

    moparmaniac Gearhead

    Ainakin isolohko Challengereissa -70 -71 on alavesiletku kuskin puolella
     
  9. niklas_

    niklas_ 1st gear

    mutta ainakin niissä isolohkoautoissa jossa 22" jäähdytin, niin ylävesiletku on kuskinpuolella. onko alavesiletku silti kuskinpuolella?
     
  10. SG480

    SG480 1st gear

    On.

    Itsellä hakusessa pakosarja #2899879 vaikka peltisarjoihin oon omassani päätynytkin.
     

Kerro tästä muillekin!