Chevrolet caprice 1995 5,7

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ohjauslaitteet', aloittaja V8moppe360, 6.12.2023.

  1. V8moppe360

    V8moppe360 Gearhead

    95 caprice, ohjaustehostin alkoi vuotaa. Uusi tehostin paikalleen, piti heti ääntä joka loppui kun lämpesi. Vaihdettiin taas uusi takuuseen, sama vika.
    Ei viittis vaihdella huvikseen, voiko olla vieläkin viallinen tehostin (halvimpia, kun ei muuta hyllystä löytynyt, korjattu)
    Onko jollakin kokemuksia kyseisestä viasta.
    Nykyinen Chevy mies.
     
  2. Isamu

    Isamu Gearhead

    No jos kerran pitää ääntä heti asennettuna niin eiköhän se sekundaa ole suoraan laatikosta otettuna.
    Vaihtamaan uuteen.
     
  3. impala67

    impala67 Double Gearhead

    tuo on raivostuttavaa kun ei hyviä osia meinaa saada millään- itsellä kans kävi tehdaskorjatun rockauto-ohjaustehostimen kanssa, ettei tehostanut tarpeeksi- ja ohjaus oli tosi raskas... mutta laite pelasi muuten niin annoin olla kun oli sporttiauto
     
  4. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Tehtiin sama operaatio tuossa 2000-luvun alkupuolen Dodgeen, avolavaan jossa se 4.7 bensakasi, hammastangolta vuoti päistä öljyä mäjelle, tehostin huusi armoa, laitettiin aluksi nestemäistä tiivisteenelvyttäjää joka auttoi vuotoon mutta pumpun huuto jatkui ja sekin sitten vaihdettiin mutta valitus vaan jatkui ja yltyi vaan, vaihdettiin sitten lopulta hammastanko ja todella perusteellisen ilmaamisen tuloksena hiljainen ja hyvin toimiva ohjaus.
     
  5. Procharged Vette

    Procharged Vette 3rd gear

    Teitkö asennuksen näin: Öljyt kaadetaan rauhallisesti säiliöön ylärajan tuntumaan. Kone sammuksissa, pyörät irti lattiasta. Pyöritellään ohjaus laidasta laitaan rauhallisesti 10 kertaa ja lisätään öljyä tarvittaessa. Korkki koko ajan pois säiliöstä ja sitten kone käyntiin. Taas pyöritetään ratti kymmenen kertaa päästä päähän ja kone seis. Tarkistetaan öljyn määrä ja korkki kiinni. Nyt on parempi mahdollisuus että ilmat on poistuneet. Oikea öljy myös pitää olla.
     
    LPV tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!