Joo tästäkin löytyi alkuperäistä kiiltävää maalia pakkelin alta. Tosi hyvin oli kyllä nuo pakkelit kiinni
Ei ole.. Sen päälle oli vedetty tumman violetti työkonemaali myöhempinä vuosina. Ihan hiton ruma haalistuneena. Ylimaalaus oli kaiken lisäksi niin tökerösti ja hiomattomalle lakkapinnalle tehty että irtoili sieltä täältä. Näkyi paikoin tuo huikee show-pinta.. Ois hieno, jos jostain siitäkin kuva löytyis. Rekisteri oli NN-350..
Tallilla vähän touhuiltu, karmi hitsattu takaisin kuskin oveen takaisin ja turhia reikiä laitettu umpeen. Tänään hieman hiekkapuhallettiin.¨
Tänään tehtiin tuohon pyörän kaareen uusi pelti. Kuvat tosi huonoja mutta näkee vähän minkälainen läpyskä saatiin aikaiseksi.
Kuskinpuoli alkaisi olla hitsattu ja hiottu ja päästään tällä viikolla tuon toisen kyljen kimppuun. Oviin ja takakonttiin leviteltiin uudet koriliimat, on muuten aika tyyristä kamaa tuo wurthin koriliima Otin myös testiin tuota koritinan korviketta kun ei ole kokemusta tinalla leikkimisestä.
Ite oon hakenu ihan bilteman koriliimaa ja hyvin on ainakin parivuotta pysyny noin puolet wurthin hinnasta
Ei tuota onneksi mene kuin kaksi pötköä. Bilteman aineesta ei täällä ainakaan ollut hyviä kokemuksia vanhemmissa ketjuissa niin en sitä sitten hankkinut.
Pelkääjän puolen kylki hitsailtiin tänään umpeen Hiekkapuhallus paljasti vielä muutaman mätä paikan Kaikki turhat reijät on nyt laitettu umpeen, katon kanssa täytyy vielä funtsia mitä tehdään, että koitetaanko tinata vai sitten jotain muuta.
Hinnat alkaen malli,niitä secundoja kun katon hitsaaja on kääntänyt selkänsä ja kori meni jo hihnalla ohi..
Katosta rapsuteltiin tänään viimeiset pakkelit pois ja hiottiin nuo aikaisemmin hitsatut saumat matalemmiksi. Tuo katto ei nyt ole oikein hyvä.