Chevrolet Pick up

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja belair66, 13.10.2004.

  1. belair66

    belair66 Gearhead

    Olen ajatellut hankkia Chevroletin Extra Cab silverado pick upin 6.2 D koneella, takatuuppari, vm. 90. Kertokaa kokemuksia minkälainen pirssi on, onko sähkövikoja tai mitään tyypillisiä tyyppivikoja, tarkeneeko talvella? Onko yli 300 tkm ajettu kone remonttia vailla? Kiitos jo etukäteen!
     
  2. belair66

    belair66 Gearhead

    Oliko tyhmä kysymys vai eikö vaan löydy kokemuksia..? :eek:
     
  3. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Ei ollut todellakaan tyhmä kysymys,mutta käyttökokemuksia ei vain taida löytyä...

    Olet siis hankkimassa Chevy C3500 Extend Cap tai C3500 Crew Cap mallia...itsellä ollut aina haaveena hankkia sellainen 4 x 4 mallina (K3500) ja ISOLOHKOLLA...ja mielellään vielä 502:lla... 8)

    Tuosta dieselistä en oikein tiedä...toiset kehuu toiset haukkuu...muuten autona tuskin ainakaan huonompi kuin pienemmätkään GM:n pikkarit 88->...perustekniikkaa,osien saannin sekä hinnan suhteen varsin harrastaja ystävällisiä ja erittäin näyttäviä pelejä.

    Dieselin sähköistä en osaa sanoa mitään,koska ei kokemusta...toisaalta tuskin nissä mitään eroa on pensavehkeeseen,joissa ei mitään mainittavaa heikkoa kohtaa,kunhanei ole tehty kovin paljon omia virityksiä...

    Tarkeneeko talvella... :eek: ...miksei tarkenisi? Onhan se hytti tietysti isompi,mutta lisälämppäriä kehiin takajalkatilaan jollei jo ole sellaista.

    300tkm ajettu...toiset ajavat tuplasti enempi omillaan ja vielä kehua retostavat sittenkin...koneremonttia tuskin tarvinnee heti tehdä jos huollettu kunnolla...?
    Nämä isot pikarit vain yleensä ovat olleet isonveden tuolla puolen yleensä ammattikäytössä ja vetäneet jotakin raskasta perävaunua "vuorenrinnettä" ylös...eli kulumaakin voi olla siellä täällä...

    Helpointa lienee vaihtaa 6.5D tai 6.5TD kehiin kun 6.2 väsyy...
     
  4. belair66

    belair66 Gearhead

    Oookkei.. myyjä kyllä kehui tätä tiettyä yksilöä erittäin siistiksi, sitä en tiedä onko Suomi-auto kyseessä.. Siitä näyttävyydestä, näin tuossa viikonloppuna erään yksilön ja kyllähän siinä auton näköä oli! Kylkilinjaakin kohtuu pitkästi..! :D
     

Kerro tästä muillekin!