Chevrolet silverado -90

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja J_seleen, 15.9.2013.

  1. J_seleen

    J_seleen 1st gear

    Elikkä olis tollasessa ongelma laittaa nelivedon päälle ja odottaa että syttyy valo vivun viereen ajaa nii kuuluu kauhea kolahdus ja auto nytkähtää niinku ei menis lukko päälle sitte siit jää välillä etu pyörät lukkoon ja lähtee yleensä pois ku laittaa uudestaa päälle ja pois
    Millanen toi lukko mööpeli on ja voiko oireet viitata siihen vai mihin
     
  2. J_seleen

    J_seleen 1st gear

    En oikee osannu selittää mut se vempain minkä päässä on solenoidi ja on etuperän edessä niin voiko toimia osittain ettei aukee kokonaa eskm olla paskanen tai jotai
     
  3. [jsl]

    [jsl] 1st gear

    Onko siellä vielä se alkuperäinen vahapötkylä (thermal actuator)? Olen antanut itseni ymmärtää, että se yleensä joko toimii tai sitten ei toimi, mutta mistäs sen tietää. Se on helppo irrottaa n. viidessä minuutissa joten kannattanee tarkistaa.

    Minulta vahapötkylä lakkasi toimimasta laakista. Korvasin sen päivitetyllä versiolla (electric actuator, tarvitsee myös johtosarjan). Voin suositella, ei tarvitse enää pakkasellakaan odotella. Kuuluu vain sähkömoottorin suraus ja on neliveto päällä :)
     
  4. Z(etor)71

    Z(etor)71 3rd gear

    Tuolla kanssa aiheesta...
    viewtopic.php?f=2&t=262878
     
  5. J_seleen

    J_seleen 1st gear

    Se on katottu
     

Kerro tästä muillekin!