Chevrolet Trans Sport

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja jukkanum, 25.10.2006.

  1. heavy duty

    heavy duty 1st gear

    SE ELÄÄ!!

    HELLELUJAA!! Nyt on vaihdettu sytkämoduuli ja puolat, ja auto laulaa niinkuin Katri Helena!!
    SBF, laita mulle sun osoitetiedot YV:llä niin mä pistän sulle viinakaupan lahjakortin postiin!!

    Edit. 20.08-09
    Tänään lähteepi SBF:lle kirjepostia. Kiitos vielä kerran kaikille muillekin jotka yrititte probleemassa auttaa.
     
  2. kekkonen77

    kekkonen77 1st gear

    Kyllä kokemusta on ko. "autosta". No ensinnäkin ajauduin talousvaikeuksien myötä 2000 malliseen TransSporttiin. Ei pokka oikein pitänyt autokaupassa, mutta pakko mikä pakko. Lapsia 2 ja koiria yksi + nalkuttava akka =)

    Meni kauan ennen kuin kehtasin autolla ajaa päiväsaikaan. Sanoin kuvailemattoman ruma kun tuo Transformerssi on.

    Viikon kun oli ollut ko. romu käytössä, niin vikaa oli vian perään. Keskuslukko ei toiminut, jäähdytinnesteet kusi pihalle, käyntiin lähti kun muisti jne. 2 kuukautta kärsittiin ja kokeiltiin millaista on ajaa Jakomäen laivalla. Yhtenä aamuna duuniin ajelessani puhallin meni mykäksi, huurre tietysti saapui ujosti tuulilasin tummentaen. Ei muuta kuin "auto" parkkiin kadun laitaan ja taksi alle. Kolme viikkoa se romu seisoi kadun varressa, mutta sitten se katosi jonnekkin. En halua tietää rotiskon sijaintia. Ei muuten ikävä jäänyt mokomaa rumistusta. Antamani lempinimi "homosohva" saa aikaan hilpeyttä, kun nään jonkun onnellisen vastaavalla romulla ajelevan. Sääliksi käy niitä....

    Siis "auto" oli 2000 mallinen ja 170 tkm sorvattu.
     
  3. heavy duty

    heavy duty 1st gear

    Epäilen ettei kyseessä ollut CHEVROLET Trans Sport, koska 2000 mallisista joutuu kuitenkin sen kymppitonnin maksamaan, joten ei kai niitä talousvaikeuksissa oleva kadulle hylkää poimittavaksi. PONTIAC Transportteja sitten saakin jo alle tonnilla, ja tyhmä se joka ko. vehkeen haluaa riesakseen ostaa. Ja on muuten ruma.. :wink:
    Yllättävän monella menee nää muuten sekaisin, on tullut huomattua.
     
  4. kekkonen77

    kekkonen77 1st gear

    kyllä kysymyksessä on CHEVROLET TRANSPORT vm. 2000. "Auto" maksoi 7000 eemeliä ja talousvaikeus oli onneksi väliaikainen.

    Kyllä se on ruma ku pyörätuoli, CHEVY TRANSPORT......

    No en tiedä meneekö nytkään hyvin, vaikka alla onkin 2003 TRAILBLAZER......tähänkin pitäisi saada jostai tilattua hieman alavääntöä
     
  5. Jza

    Jza Double Gearhead

    Re: SE ELÄÄ!!

    Ei helvetti. :eek: Mee nyt äkkiä vaihtamaan se pois :poff:
     
  6. heavy duty

    heavy duty 1st gear

    Re: SE ELÄÄ!!

    Eksä diggaa kantri helunaa?? :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  7. 4deeSdn

    4deeSdn 1st gear

    Oisko jollakin ohjekirja tallella ja viitseliäisyyttä tsekata sieltä mitkä kaksi sulaketta pitikään irrottaa nollatakseen sähköisen sivuoven toiminnan. Juu, oma käsikirja on muuton jäljiltä tallessa jossain laatikossa :oops: Kyseessä siis -99 mallin severi.
     
  8. mhahto

    mhahto 1st gear

    2000sen ohjeet:
    Resetting the Power Sliding Door

    1. Check to be sure the power sliding door is unlocked and securely closed.
    2. Turn the ignition key to OFF.
    3. Turn off the power sliding door override on the switchbank.
    4. Remove the RADIO fuse from the underhood fuse and relay center. Leave it out for 30 seconds.
    5. Reinstall the fuse and wait 10 seconds.
    6. Turn on the power sliding door override on the switchbank.
    7. Push either of the power door buttons to open the power sliding door.
    8. Open the door.
    9. Wait five seconds and close the door by pushing either power door button.
    10. Wait five seconds and repeat Steps 7 through 9.
    If the door does not rest in the fully open position after repeating Step 7, repeat Steps 7 through 9 again.
    If the door still does not operate correctly, see your dealer for service.
     
  9. 4deeSdn

    4deeSdn 1st gear

    Kiitti! Täytyy kokeilla heti tänään auttaisko toi, muistelisin että meitin 99:ssä pitäis irrottaa kaksi sulaketta, toinen sieltä kojelaudan päästä ja toinen konehuoneesta... Mutta voihan olla että muisti tekee taas temppujaan :odroll:
     
  10. 4deeSdn

    4deeSdn 1st gear

    :D Kiitti vielä tiedoista! Kyllä se oli toi radion sulake minkä hetkeksi poistamalla sen oven sai taas toimimaan. Kiitoksi vaa vallan kauhiast kerra viäl! 8)
     
  11. mhahto

    mhahto 1st gear

    NO NYT NÄKEE
    Tilasin Suomen autovarusteesta uudet umpiot (74 e Alvi 0%) ja yllätyin iloisesti. Uusien umpioiden referenssi on 25 (entiset 10), kunnon polttimot ja pimeälläkin on ilo ajaa 8)
     
  12. heavy duty

    heavy duty 1st gear

    :eek: HALVAT!
    Onko jopa E hyväksytyt? Täytyypä etsiä ko. lafka ja tilata itekin!
     
  13. petrisor

    petrisor 1st gear

    mulla on xenon h4 plus lightforce 240 set xenoneilla nekin kyllä näkee :D :D :D :D :D
     
  14. mhahto

    mhahto 1st gear

    laittais sitä ittekin vaikka auringot nokalle, mut mennään nyt normibudjetilla

    Ai niin, kysyin huvikseni Sintran umpioita á 491 euroo :eek:
     
  15. tojota?

    tojota? 1st gear

    Joo ja näihin ne kesnonit saa jopa melko laillisiksi rakenneltua helposti.
    Pesurin vaan tekee ja kattoo sellaset umpiot jois on hyväksyntä.
    Automaattinen korkeus säätö kun löytyy ihan alkuperäisenä :D

    Ite aattelin ihan perinteisesti laittaa paksut johdot + lisäreleet ja 80/100 W työkone halogeenit.
    Sitte umpioitten alle ledi huomio/päivävalot ettei tartte niitä varsinaisia ajovaloja polttaa muuten tarvittaessa.
     
  16. tojota?

    tojota? 1st gear

    Karmee jyrryttävä ääni moottorista paljastu...
    Jakopään puolelta moottorin kannatin kumityyny paskana :oops:
    Evappi letkut tuntuis olevan, vaikka vikakoodia sille pukkaakin (p1655)
    EGR-venttiilin otin käteen ja ravistelin -> helisee, mahtaakoos pitää.
    Mutta hups pellin lätkä sujahti sinne väliin eli se on nyt deaktivoitu, aika näyttää mitä se siitä tykkää.
    Kaasuläppä kotelon tyhjäkäynti venttiilin siivosin huohotusmönjästä, saattaapi pintakaasu nyppimiset rauhottua.
    Nyt ajellaan ja katotaan kuin käy..
     
  17. tojota?

    tojota? 1st gear

    No nyt on evappikin tukittu ja pari päivää ajeltu naama naurussa :D
    Toimii lulla taas hienosti ja vikavalokin pysyny sammuksissa, saapa nährä kuinka pitkään :odroll:
    Ja elämäni eka "jenkkitilaus" rockautoon tehty äsken.
    29$ moottorin kumityyny...
     
  18. zoomer

    zoomer 1st gear

    Tere! tuli tuommoinen 2000 vuosimallin 3.4 Trans Sport hommattua sitten myös, etupyötänlaakeri tuntuu ääntävän ja tästä myyjäliike tuli hinnassa vastaan! mutta tänä aamuna töihin lähtiessä herjasi että low coolant level (auto siis ostettiin lauantaina eikä nestevuotoja ollut havaittavissa) stoppasin huolto asemalle ja iloinen tiputus kävi edestä katsoen mootorin takaa vänkärin puolelta! osaakos joku äkkiältään sanoa mikä sieltä on pamahtanut? koneen päällä ei nestettä näy! ja olikos jollain hajua miten tuossa täytetään paisuntasäiliö? onko siinä jotain kommervenkkejä? kun ei alkuperäistä ohjekirjaa seurannut auton mukana? muuten kyllä mukavan oloinen tuttavuus,vaikkakin ensimmäinen letukka :)
    kiitokset jo etukäteen!
     
  19. 4deeSdn

    4deeSdn 1st gear

    Vuotta vanhemmassa on paisuntasäiliö siinä konehuoneen oikealla puolella, Siitä tulppa auki ja nestettä sisään. Asteikko on siinä säiliön etureunassa. Ja tarkkana sitte jäähdytysnestettä laitat ettet sekoita ns. perinteistä glykolia näihin uusiin longlifeihin...
     
  20. zoomer

    zoomer 1st gear

    Kiitoksia! täytyykin sitten ehtoolla koittaa kuikkia sinne koneen taakse että mistä se neste oikein tulee... kansien väli ei näyttänyt kostealta kun aamulla katsoin mutta ei ollut aikaa tutkia vielä tarkemmin kun töihinkin piti ehtiä :) onneksi oli vara ooppeli vielä tallella .
     

Kerro tästä muillekin!