Chevrolet Trans Sport

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja jukkanum, 25.10.2006.

  1. heavy duty

    heavy duty 1st gear

    Re: Chevrolet Trasportin ABS -ongelma ja vähän muutakin.

    Siinä on rajoitin, mikä estää särkemästä konetta huudattamalla P tai N asennossa.
     
  2. Detroit steel

    Detroit steel 1st gear

    Ajaessakin tulloo onkelmaa sitte ku on tarpeeks vauhtia.
     
  3. Johnny V4

    Johnny V4 2nd gear

    Kaverin puolesta kyselen. Saako 3.4 Transporttiin viriviri-putkistoja Suomesta ja onko putkistot samanlaiset joka mallissa?
     
  4. Pattis

    Pattis 2nd gear

    Putkia en oo löytäny valmiina joten ite pitää vääntää tai ottaa marteliukseen yhteyttä, ne tekee kyllä...! eikä löydy madaltavaa sarjaa mistään, ittellä 235/50-18" pyörät ja näyttää aika maasturilta... ens kesäks tilaan 20" joten alemmas pitäs saada... oisko kellään hyviä vinkkejä mistä löytyis????
     
  5. heavy duty

    heavy duty 1st gear

  6. Jarkko77

    Jarkko77 1st gear

    Transun varaosista

    Morjensta!

    Kyselisen et mistä kannattaa hankkia transun varaosia, ku merkkiliikkeessä on aika suolaset hinnat :wc: Kierrejousiparia taakse tarttes, ja suodattimia pitäs hankkia också.
     
  7. mhahto

    mhahto 1st gear

    Re: Transun varaosista

    WTF :-? Missä mallissa kierrejouset takana? Eikös näissä olekaan kaikissa ilmajouset takana?
    Öljynsuodattimena itse käytän jokinmerkkistä Opelin suodatinta, ja niitä muita ei tarvitse niin usein vaihtaakkaan.
     
  8. heavy duty

    heavy duty 1st gear

    Re: Transun varaosista

    :eek:
    Missä mallissa on ilmajouset?? Mulla ainakin kierrejouset ja ilmaiskarit, joissa tasonsäätö.
     
  9. mhahto

    mhahto 1st gear

    Re: Transun varaosista

    :oops: pitäis ajatellakin ensin, meikäläisen meinaan :oops:
     
  10. Jarkko77

    Jarkko77 1st gear

    Varaosia jenkeistäkö??

    Termos!

    Minkälaisia kokemuksia varaosien tilaamisesta jenkeistä? Esim. rockauto tai ebay? Miten toimitus ja maksupolitiikka hoituu ja onko mahdollisesti jääny tavara saamata ja hynät menny :x Tietäskö joku mistä kannattas kysellä 3"n pakoputkia ja astinlautoja kyseiseen kamppeeseen? Kotimaasta vai mistä? Paiskatkaapas ehdotuksia ja kommentteja!!
     
  11. mhahto

    mhahto 1st gear

    Nyt näkee!
    Vaihdoin Osramin NightBreaker polttimot ja asensin releet valoille.
    maksoi hieman, mutta ei haittaa :D
     
  12. Jakerz

    Jakerz 1st gear

    valovahvistin

    auton papereista löytyi muutamaan kertaan monistettu ruottinkielinen lappu jossa lukee jotain että ljusförstarkkare, tarkoittanee jonkin sortin valovahvistinta? (ei ymmårrå ruotsia). kuka tietää mikä se on ja miten se toimii? vai onko vaan johdettu valojen virrat releiden kautta paksumilla johdoilla?
     
  13. WTF

    WTF Gearhead

    Onkos noissa(kaan) olemassa ajovaloille releitä?

    Tuli hommattua heimonliikutusvälineeksi tuollainen vm-98
     
  14. mhahto

    mhahto 1st gear

    Eipä ole relettä, omassa oli reilu jännitehäviö (yli voltti) polttimoille.
    Releistys ja Osramin Night Breakkerit, nyt näkee edes jotain.
     
  15. -late-

    -late- Gearhead

    heitänpä oman kokemukseni...

    Ostin taannoin n. 100tkm ajetun ´98:n saksasta (huoltokirja tuki ajomäärää). Huoltovapaan vaihteistoöljyn vaihdatin tuolloin. Vuoden verran tykitettiin saksan baanoja ja hienosti kulkee. Huippunopeuskin menee ihan mukavasti ja täyslasti päällä matkanopeus 140-160 km/h oikein hienosti. Bensaa toki palaa.

    Huolsin auton ohjelman mukaan itse ja aina AC Delco osilla. Moottoriöljyn n. 7500 km välein ja vaihteistoöljynkin vielä jossain lähempänä 180 tkm. Platinatulpat vaihdoin taakse alakautta, helppo homma, tulpat makso muistaakseni jotain 10eur/kpl (joku tuolla väitti kalliiksi). Alkuperäisen akun napa ruostui akun sisältä irti 6v kohdalla, ei muuta häikkää. Keskikulutus n. 80 tkm ajossa n. 9 l sadalle.

    ´98:ssa oli vielä 4T60E vaihteisto ja se vaihto 4:lle melko kovasti kunnon kiihdytyksessä. Ajelin muuten taajamassa 3:lla ja vasta maantiellä D:llä.
    Ulkolämpömittarissa ennätykset oli +42 (ilmastointi riitti hyvin) ja -42 (eipä tuolla pakkasilla takalasit auki pysy, mut ei kuitenkaan palele).

    Olin autoa hankkimassa vuosi sitten ja olisin moisen hankkinu, mut ku olivat mielestäni kuntoonsa nähden kalliita nämä suomen vehkeet...
     
  16. rampo63

    rampo63 3rd gear

    trans sport

    Hain ruåttista ja huomattavasti edullisempi ja parempikuntoonen...ja onhan siä valikoimaakin enempi
     
  17. maxumi

    maxumi 3rd gear

    Kuinkas Transun(Venturen) tuonti amerikasta onnistuu?
    Valojen laittoako vaan? vai helvetinmoinen paperisota päälle?
     
  18. DUVEL

    DUVEL 1st gear

    Hae se mielummin Ruottista, halvalla sieltä saa hyväkuntosia. Oma vm-2000 ajettuna noin 140tuhatta, täydellinen huoltokirja ja vaan kaks omistajaa. Hintaa Autolla oli 62 tuhatta ruunua, tullattuna Suomeen muistaakseni about vähän yli kymppitonnin :D
     
  19. maxumi

    maxumi 3rd gear

    No joo, laskeskelin tarkemmin amerikasta tuontia ja eihän se näytä kannattavan, eri asia on sitte nuo kuorkit.
     
  20. DUVEL

    DUVEL 1st gear

Kerro tästä muillekin!