chevy 2/nova takajarrupalat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja cubic_inch, 15.12.2008.

  1. cubic_inch

    cubic_inch 1st gear

    elikkäs olen vaihtamassa sylinterit ja jarrupalat 65 chevy kakkosessa. kun piti kasata taas huomasin että laatikossa oli yks jarrupala joka oli lyhyempi kun loput. kun vertasin niin huomasin et oikealla puolella oli ollut 1 pitkä ja 1 lyhyt ja vasen puolella 2 pitkää. heitin kaikki kiinni ja oikee rumpu meni hyvin kiinni mut vasen on noin sentti liikaa taakseppäi. kokeilin vaihda paikat muttei se toiminnut. ja palat ovat jo säädetty pohjaan. olis katsastusaika perjantaina niin neuvoja ois ihan jees :wink:
     
  2. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Etummaiset kenkät pitäis olla lyhyemmät kitkapinnaltaan kuin takana olevat. En silti tiedä miks sulla ei jarru mee kasaan, mitkähän kenkät sulla oikein on? Muutenkin olis syytä symmetriaa noudattaa noissa laitteissa....
     
  3. cubic_inch

    cubic_inch 1st gear

    juu, mul on kans etujarrut uudet mut ne ovat paljon leveämmät eli ei ole mahdollista. hansen racingista ruotsista tilattu eli pitäis olla hyvää kamaa
     
  4. bootsi

    bootsi Gearhead

    4d sedan tarkoittaa että... takarummussa on etupuolen kenkä lyhyempi, kun se kenkä joka on takapuolella. :wink:
     

Kerro tästä muillekin!