Chevy 3500 verot?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa '4x4', aloittaja boss 429, 8.1.2005.

  1. boss 429

    boss 429 1st gear

    Tuli vaan sellainen mieleen että kiinnostaisi paripyörä pikkarin hommaaminen mutta paljonkohan noissa kuorma-autoissa on dieselvero ja vuotuiset käyttökustannukset? Eli jos jollain olisi ihan varmaa tietoa niin olisi mukava tietää, ja myös kulutus tuollaselle 6.5 dieselille? Itse veikkaisin noin 13-15 litraa/100km tosin riippuuhan se kaasujalasta. Myös miten rengaskustannukset? Paljon noin suunnilleen uudet 6 kpl renkaita maksaa?
     
  2. Harri

    Harri 1st gear

    Kuorkin diisselivero on muistaakseni sentin/ alkava 100 kg/ päivä
     
  3. Rytari

    Rytari Gearhead

    3900kg kokonaispainolla tulee joku 147E vuosi tota käyttövoimaveroa, eli ent dieseliveroa, käyttömaksua kuormurissa ei ole.
     
  4. boss 429

    boss 429 1st gear

    Aha selevä ja kiitoksia
     
  5. Anonymous

    Anonymous Guest

    -Kulutuksen veikkasit oikein!
     
  6. boss 429

    boss 429 1st gear

    Juu eli ei mitenkään paha, kulutus on sikäli jännä että tuon painosella raaserilla kuiteskin suhteellisen mukava... Mutta ei mitään kiitoksia tiedoista täytyy ruveta kattelemaan jos osuisi sopiva yksilö kohdalle
     
  7. JD4430

    JD4430 1st gear

    Tuli justiinsa ajoneuvoverolippu ja siinä on summana 146 €gua.
    (365 x 40centtiä)
    Vankkuri on GMC 3500 4x4 (ei dually) kok.massa 3901kg
     
  8. juhhi

    juhhi Gearhead

    chevy 3500

    Mullakin nälkä kasvaa syödessä ja meinaan laittaa ens syksynä nykyisen 1500 tilalle leuhkan 3500:sen paripyörillä ja crewcapilla. Keväällä alkaa autotallin rakennus ja mietin että riittääkö tavallinen 2100 korkea ovi?
    Nykyinen peli taitaa just mennä mutta onko 3500 korkeampi? Pituutta tallille tulee 7metriä, se kai riittää...
     
  9. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Eipä taida crew cab mennä 7m talliin... Jatkohytillinen ilman vetokoukkua
    onpi 6,2m. Lukee ainakin mulla otteessa. Touhuvaraa ei ainakaan jää.
    Ja eiköhän oven korkeuttakin ole paree nostaa jo valmiiksi.
     

Kerro tästä muillekin!