Chevy 6.2 anturi.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Sirernog, 15.6.2018.

Tags:
  1. Sirernog

    Sirernog 1st gear

    Elikkä mikähän anturi mahtaa olla 6.2 dieselin oik. Kannessa takapäässä? Toinen johto hapettunut poikki ja jäi laatikkoa irrottaessa käteen, omasta mielestä auto kuitenkin toiminut. Kaksi napainen liitin ja kaksi johtoa, lämpömittari?
     
  2. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Eikös se ole "ryypyn" lämpötila anturi?
     
  3. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Riippuu vähän iästä. Kylmänä korotetulle tyhjäkäynnille, ja ajalla ennen ECM purkkia myös kylmäennakolle.
     
  4. Kahvipoika95

    Kahvipoika95 2nd gear

    Ettei olis hehkujen estokytkin? sijaitsee apparin puolen kannessa TAKApäässä 8 pytyn tienoilla. Anturi siis estää lämpimän moottorin turhan hehkuttamisen. Jos hehkujärjestelmä pelittää normaalisti niin kyseessä joku muu anturi. Ellei anturia ole ohitettu,tällöin hehkuttaa oli lämpö mitä tahansa.
     
    Muokattu: 16.6.2018
  5. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Noiden mun yllä mainitsemien lisäksi tekee kyllä myös tuon samalla, mutta vain 80-luvun alkupään autoissa. Sit kun tuli ECM:t, niin kylmäennakko ja hehkujen ohjaus siirty sinne. Niissä tuo anturi ohjaa vain korotetun tyhjäkäynnin kylmänä.
     
    Kahvipoika95 tykkää tästä.
  6. Sirernog

    Sirernog 1st gear

    Korotettu joutokäynti ei taida autossani toimia, muuta en oo huomannut.
     

Kerro tästä muillekin!