Chevy 8.2 10bolt perän kestävyys

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Impala76, 29.12.2017.

  1. Impala76

    Impala76 Gearhead

    Onko kellään mitään käsitystä että mitä kyseinen otsikon akseli kestää vakiona tehoja? Entä mikä siinä on heikoin kohta jne??
    Itselläni on kyseinen perä profiilikuvan chevellessä jossa koneena kevyesti piristetty noin 400hp isolohko. Perään on laitettu auburnin lukko ja Richmondin tiuha välitys. Renkaina 295/50-15 katurenkat, slicksejä ei ole tarkoitus käyttää. Onko syytä harkita C-clip eliminatoreja tai moserinvetareita, vai onko vielä näillätehoilla turhaa??
    Vetarithan tässä ovat samat 28 booriset kuin vähän uudemmassa vahvemmaksi versioksi tituleeratussa 8.5 tuuman kymppipultissa..
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Tollasel pepul on menty matalii kymmppei. Ja lootal alle kympin. Meinaatko kisata ens kesänä?
     
  3. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    Kestää... ...minkä kestää. Kun ei kunnosta tietoa.
     
  4. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Laittaisin ne c-klipsi eliminaattorit vaikken vetareita vaihtaskaan.
    Jos 400hp käytössä ja katurengas niin kyllä se sen kestää, tietysti olettaen että se on ehjä.
     
  5. Impala76

    Impala76 Gearhead

    No kyllä meinkinä olis vähä suoralla käydä pätkäsemässä.. Siinä olis ny seuraavaksi asennusvuorossa räikkäshifteri ja vaihtovalollinen kiekkamittari..
     
  6. Impala76

    Impala76 Gearhead

    Kunnosta en osaa sanoa muuta kun että lukko ja välitys ovat suht tuoreet sekä laakerit myös. Myöskään ajossa ei mitenkään ääntele
     
  7. 383

    383 Gearhead

    ehdottamasti c-klipsit eliminaattorit ja samalla uudet vetarit o_Oo_Oo_O
     
    Muokattu: 29.12.2017
  8. Impala76

    Impala76 Gearhead

    Jaa niin eliminatorit ehdottomasti..? :)
     
  9. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    En nyt sanois että ehdottomasti mutta ei ne kyllä nykyään maksa juuri mitään. Kalliimpaa on korjata vauriot kun vetari katkeaa. Tai sitten tilaat uudet vetarit, nekään ei ole hinnan kiroissa.
     
  10. Impala76

    Impala76 Gearhead

    Päädyin tilaamaan usa-standard gearin tekemät uudet vetarit. 1541H Teräksestä tehdyt ja mainostavat 25-35% alkuperäisiä vahvemmiksi. C-clipsi eliminatoreita en ajatellut käyttää kun niistä varoitellaan ,että vuotavat aina öljyä.. Tiedä sitten pitääkö paikkansa.
     

Kerro tästä muillekin!