Chevy Camaro generation 4 - kokemuksia

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja tug3, 14.5.2006.

  1. tug3

    tug3 Gearhead

    Otsikon mukaista kärryä menossa tuossa katsomaan ja ajatuksena olisi tuosta käyttökärryä itselle ostaa. Nyt kaipaisinkin kyseisestä kulkineesta kokemusta omaavien herrojen (tai neitojen) omakohtaisia kommentteja.

    Tämä yksilö on 170tkm ajettu (euro-malli). Rungonnumeroa en vielä ole nähnyt, mutta myyjä kertoo olevan 1998-mallinen ja ainakin ajovalot viittaavat samaan. Koneena 3800 series II V6 ja lootana automaatti. Targakatolla ja mausteita lisätty vähintään riittävästi.

    Kasi on tietysti aina kasi, mutta nyt kyseessä olisi käyttöpeli - harrastehärpöttimet erikseen. Eiköhän tuollakin kuitenkin kerkiä.

    Firebirdiäkin on tarjottu, alle 100tkm ajettuna! - Mutta auto on ilmeisesti 1995-vuotinen, kun kone on 3,4 litranen (vaikka käyttöönotto onkin 1996). Että sikäli voi kiinnostus hiipua... ...tosin jos on jotain erityisen hyvää tuosta koneesta vastaan 3,8l niin kertokaa! Muutoin autot ovat varusteiltaan ja kunnoltaan kai aika identtiset. Kumpaakaan en siis ole vielä itse nähnyt! - Ensi viikolla näkee ainakin Camaron ja siten viisaampi. Joten voihan se olla, että kun näkee niin kiinnostus lopahtaa totuuden lyödessä vasten kasvoja tuoreen turskan tavoin.

    Nyt oi viisaat ja kokeneet, avatkaat sanainen arkkunne ja tuokaat julki totuuden karvas kertoma...
     
  2. Duster

    Duster 1st gear

  3. Kyllä tollaisissa muoviluodeissa kasi pitää olla että ilkiää ajella...

    Ja rättikatto kun kuulemma se targa systeemi pyörittää ikävästi tuulta?

    No makunsa kullakin ,mutta ei se lt-1 ole sen janoisempi ellei sitä käske juopottelemaan :lol:
     
  4. tug3

    tug3 Gearhead

    Kiiti linkistä tuonne suomen F-body sivuille.

    Kone on tietty makuasia. Itse ottaisin mieluiten suoralla kutosella, mutta kun semmoista ei näihin tarjota.

    Rättikatto olis kiva kyllä, mutta sellaista ei ole tarjolla. Tosin onko jollain kokemusta miten rätti tykkää talvesta. Tarkoitan tuota tiesuolaa, että ottaako rätti itteensä?
     
  5. pantera

    pantera Double Gearhead

    Canvas katto on hankalampi pitaa puhtaana kuin vinyyli, canvas katolle on gm´lla oma pesuaine,ite pesin sita verhoilu pesuspraylla, vinyyli on taas helpommin rikkoontuva kun se on pakkasella kivikova, mulla on ollu molempia ja valinta olis canvas.
    4Gen F-body canvas rattikatoissa on tyyppivikana etta takalasin sauma ylhaalta pettaa liimauksesta, hankala korjata siististi
    Corvetesta meni talvella muovinen takalasi halki omia aikojaan :mad:
    yhden 4g Camaron ja parin 4g -trans amin omistajana en usko etta edes harkitsisin 6 koneellista, mutta makuasia,
     

Kerro tästä muillekin!