Chevy Caprice 91-94 käyttöautoksi ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Stone, 8.9.2004.

  1. ss70

    ss70 1st gear

    225/75-15 kuulostaa tutummalle kuin 65. Mittarivirhettä ei juurikaan ole.
     
  2. Tseiaar

    Tseiaar 3rd gear

    Juu, tuo 225/75-15" on ollu farkuissa vissiin se yleisin orkkiskoko. Myös 225/70-15" ollu tehdasasenteisena. Sedanissa käsittääkseni tehtaalta lähtiessä ollu yleisimmin alla 215/75-15"...? Mut oli miten oli, tuo 215/65-15" on liian pieni.
     
  3. ss70

    ss70 1st gear

    Ja kun tarkemmin muistelen, niin voi olla että itse käytin 235/75-15 kokoa suurimmaksi osaksi. Ymmärtääkseni tuo hiukan vielä isompi joka suuntaan.
     
  4. ossa250

    ossa250 Gearhead

    Myös 91 sedania on saannut 205/75-15 renkailla tehdasasenteisena.
     
  5. SpW66

    SpW66 Gearhead

    Etupyörällä ei vaikutusta mittariin, jos nopeusmittarista on kyse. Etuvedot on taas eri juttu.
     
  6. mopperi1970

    mopperi1970 1st gear

    Ite ostin din 1 sovitekalikan fanaticaudiolta jotain 20 maksoi...
     
  7. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Se on muuten aivan totta. Anteeksi tyhmyyteni.
     
  8. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Kiitos vinkistä.
     
  9. mopperi1970

    mopperi1970 1st gear

    ja kys liikkeestä löyty myös liitäntäjohto mankalle ettei tartte repiä orggis johtoja eli oma--->iso liitin.
    Sähköantennin johto ei kyllä käyny normimankkaan.. :( tiijä sitten saisko siihen adapteria.
    En oo selvitelly kun ei jaksa radioo ees kuunnella...Antenni kuiteski nousee koristeeksi kun on muutosjohdot :lol:
     
  10. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Sovitelevy ja johtoadapteri tilattu. Ja samalla Kenwoodin soitin. Kiitos vinkistä Mopperi.
     
  11. K.Vainio

    K.Vainio 3rd gear

    Mahtaskohan täällä olla keneläkään mitään hyviä ideoita mistä voisi johtua/lähteä etsimään vikaa minun vm94 sedan capricen täristys ogelmaan.

    Elikkäs oireet ovat tälläset kun nostaa 100km/h vauhdista kaasun ylös alkaa auto tärisemään voimakaasti ja kun ajaa yli 105km/h niin kuuluu omituista matalaa jyrinää jostain päin autoa ei pysty paikalistamaan mistä päin. Samalla alkaa tuntumaan lievää tärinää.

    Hyviä ehdotuksia otetaan vastaan.
     
  12. kapa73

    kapa73 2nd gear

    kato ristikot ja laatikonkumityyny
     
  13. hara64

    hara64 1st gear

    kapa73:sen kanssa samalla linjalla
     
  14. K.Vainio

    K.Vainio 3rd gear

    Pitääkin tarkastaa nämä
     
  15. anttikristus

    anttikristus Gearhead

  16. PA-LA

    PA-LA 1st gear

    Onx kukaan vaihtanut sämpyläänsä rattia? itselläni oli ajatus ja ratti ja keskiökin tuli tilattua mutta ongelmaksi nousi tuo ratin airbag valo, eli mitä ootte sille keksineet kun katsastukseen vaihdetaan ns "oikea" ratti takas?. Ajatuksena olisi siis olla tuhoamatta koko järjestelmää tai valoa mittaristosta.
     
  17. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Onko kaikissa Capriceissa etupuskurissa 2kpl, n.10mm reikää?
     
  18. Erska

    Erska Gearhead

    Tuskinpa. Eiköhän ne ole jotain suomiliiton ajovalonpesurihommajäännöksiä 90 luvulta?
     
  19. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Nämä ei kyllä ole pesurinreikiä, nämä on puskurin edessä, rekisterikilven korkeudella, molemmin puolin kilpeä. N. 700mm päässä (arvio) toisistaan. ja niissä on joku metalliholkki sisällä?? Pesurinsuuttimet ovat kyllä tallella umpioiden edessä.
     
  20. Rusty

    Rusty Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!