Vai videoita.. Ei näköjään tarvii katin lisäksi mitään vaimennusta, kunhan putket vaan tulee takaa yli.
tuossa pieni video vielä ennen vaimentimien asennusta. Tilasin kaapelin osoitteesta: http://www.aldlcable.com/ . Halvin toimitustapa ja noin reilu viikko meni. Tullia meni noin 17 euroa. Bin-tiedoston lataamiseen tietokoneelle käytin http://fbodytech.com/eehack-2/ ohjelmaa. Sitten muutokset tein http://www.tunerpro.net/ ohjelmalla. Noiden ohjelmien pitäisi toimia ilmeisesti kaikiin LT1 moottorisiin autoihin ennen OBD2 protokollaa. Sitten ajoin taas eehack ohjelmalla muokatun Bin-tiedoston autoon. Vaihdon myös tuulettimien aktivointilämpötilaa ja poistin vikakoodit EGR:stä ja muuta pientä.
Ja pääsin taas takaisin tähän ketjuun . Kuukausi sitten tuli haettua käyttöpeliksi tuollainen ´95 Caprice "SS" farkku. Alkujaan ollut Mikkelissä hauturina, sen jälkeen siirtyi yksityiskäyttöön Kouvolaan ja sit siirtyi Helsinkiin ja tuli sitten sieltä takas tänne Sawoon mulle. Aiemmin mulla ollut ´91 ja ´92 farkut, kumpikin 305:lla. Tää tuorein tulokas on sit tolla LT1:llä. Putkistoa tekis mieli vähän muokata, kun tuo nykyinen tuplaputkisto kuiskaa vaikka miten antais kenkää . Sais tuossa nyt kuitenkin vähän kasin ääniä olla.... Mites ootte noita putkia siis tehneet, takaa vaimentimet pois ja etummaiset korvattu vapaammin virtaavilla? Vinkkejä ja linkkejä otetaan vastaan, kiitos .
Täällä taas ajettiin tänään tuo Buick Roadmaster hallin suojiin josko siitä kerkeäisi viikolla keulan aukaista ja vaihdella kaikki virtavehkeet ja etupään nivelet
Tossa olis lt1 dynomaxin race bulleteilla, ainakin tunnelma välittyy..dynomaxin super turbo vois olla aika hyvä capriseen?
Kiitti tuosta. Vähän karkea on tuo soundi noilla race bulleteilla, mutta super turboilla kuullostaa jo vähän paremmalta. Siis Capricen koppaan kun noita ääniä ajattelee. Tuli muutenkin nyt vietettyä aikaa JuuTuupia selaillen ja pakoääniä kuunnellen. Joten ehkäpä lähden sillä reseptillä liikkeelle, että laitan kattien perään tuollaset super turbot ja loppupätkät sitten suoralla putkella. Kattoo ja kuuntelee sitten että miltä se kokoonpano vaikuttaa .
Täällä remppa eteni tänään illasta vielä tähän pisteeseen... vesipumppu edestä pois (1) by antti hietanen, on Flickr Taitaa olla vielä alkuperäis osa paikoillaan tai ainakin näin luulisin koska puolan johtokin halusi jo murentua käsiin
Nyt olisi jakaja ja tulpanjohdot vaihdettu mutta kas kehveliä autopa ei haluakkaan enää lähteä käyntiinPyörähtää kyllä aivan hetkeksi käyntiin mutta sammua tupsahtaa heti uudelleen joten jos jollain ollut vastaavanlainen tilanne joskus ja vian löytännyt niin neuvoista olisi nyt apuaOlisi se mukava saada auto taas ajoonkin mutta näyttää edellisten omistajien huoltojen laiminlyönti nyt kostautuvan oikein urakalla
Öljynpaineanturi vois olla syyllinen eiköhän tuossakin ole niin että hetken aikaa virrat päälle laitettua käyttää pensapumppua ja sen jälkeen pumpun toiminta on öljynpaineen ohjaamana.
Kovin tutun näköistä parin kuukauden takaa tossa kuvassa.... Ja siihen käynnistymättömyyteen, eihän vaan security valo pala ja bensapumppu hurahtaa virtojen kytkemisen jälkeen?
Vika löytyi aamullaOli aika yksinkertainen mutta samalla tavallaan aika hauska ja ennenkaikkea yksinkertainen vaiva,autossa pitää olla kaikki osat kiinni kun yritetään käynnistää Itse yritin eilen suoraan käyntiin ilman että oli kaikki ilmanotto putket kiinni ja tänä aamuna kun ne pistin paikoilleen niin heti kerrasta käyntiinEli muillekin hyvä vinkki että kaikki romppeet kiinni ennen käynnistystä
Tuo asia jäi itsellä kesken kun LT1 Roadmasterin omistin... on tosiaan rosterisilla orkkisputkilla iha äänetön. ei tohtinu purkaa poiskaa ku olivat nii hyväkuntoset... sahasin ne ihan takimmat pöntöt pois mut ääni ei juurikaa muuttunut tuumasin et olkoon sitten hiljaa. Lähes sleeper muutenkin tommonen peli kun näkösekseen lotjaks heräilee mukavasti...
Miulla olis koko kori varaosiks ,nyt halvalla pois pihasta ,400€ / tarjous , ehjää sisustaa , sähkönahkasohvaa jne paikallaan, ei runkoa / tekniikkaa. Ehjähköt luukut joissa kaikki lasit jne paikallaan, konepelti ja takaluukku ok.