Chevy Caprice -91 vetokoukku ?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Lisälaitteet ja -varusteet', aloittaja ossa250, 31.7.2009.

  1. ossa250

    ossa250 Gearhead

    Mistä saa ostettua uusi tai käytetty vetokoukku Chevy caprice -91 sedan ? :p
     
  2. tomime

    tomime 1st gear

    Caprice -91 vetokoukku?

    Ookko kysyny South West Tradesta? Jos ei tärpppään, niin muilta autopurkaamoilta.

    www.southwesttrade.fi
     
  3. ossa250

    ossa250 Gearhead

    Re: Caprice -91 vetokoukku?

    Ei ollut South West Tradessa vetokoukkua.
     
  4. tomime

    tomime 1st gear

  5. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear


    Amerikasta tilaamalla joko itse nettikaupasta tai jos pokka ei riitä, niin tilaamalla vastaavasti jonkun jenkkiosa varaosapuljun kautta. Tuon ikäisen auton koukun saa jopa itse turata kasaan, eikä mitään E-hyväksyntöjä tarvita.

    Sinuna tilaisin jenkeistä sen auton kokonaispainon verran hinaamaan kestävän trailer hitchin 22-tuuman, eli 50 mm kuulalla ja pistäisin eurooppalaisen johdotuksen ottaen jarruvalot lisäjarruvalolta ja vilkut edestä..

    Tossa tarjonta yhdeltä tarjoajalta 1991 Caprice sedaniin http://www.trailerhitches.com/search-re ... tyle=Sedan

    Ja tuolla mitä ihan googlella löytää:

    http://www.google.fi/search?q=trailer+h ... =firefox-a

    Kovil on tehnyt koukkua ko. capriceen, mutta ei tee niitä enää. Eli joko käytetty pitää löytää tai jollekin asentamatta jäänyt, jos kotomaisen koukun haluat.

    Sinuna ostaisin tuolta irrotettavan 3500 paunan, eli jonkun 1900 kg koukun 177 usd -hinnalla?
     
  6. tomime

    tomime 1st gear


    Mitä tulee arviolta lähetyskuluja?? Kurssi nyt 1,4053.
     
  7. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Edullisesta veretseisauttavaan, riippuen firman perimistä kuluista, kuriirifirmasta, lento ja maapostin valinnasta, tullihuolinnan valinnasta täälläpäässä..

    Eikös nuo nettikaupat näytä siinä viimeportilla sen rahtihinnan. Ja verot ja tullin maksat sitten siitä koukun hinnasta + rahdit.

    Jos kiire ei ole hirveä, kotimainen pulju voi tilata tuon koukun jenkkipäähänsä ja rahdatat Suomeen kontissaan muiden romppeiden mukana. silloin rahti usein jää pieneksi.

    Eli linkillä vaan postaaan läpi kotomaiset osantuojat ja pyytämään tarjous..

    Ellei tuolta nettikaupasta löydy edullista shippausoptiota. Ja tuon ikäiseen sen koukun saa itse turata kasaan, eli hitsaamaan mallin mukaan tai hitsauta jossain , jos et itse osaa. Firmassa tehden taitaa hinta olla muuta kuin halpa?
     
  8. janiluo

    janiluo Gearhead

    Mä pulttasin kiinni vanhakoppasen Capricen (77-90) koukun vai oliko se 80-luvun cadillacin mutta kun rungonpäät on samat niin luulisi Suomesta löytyvän.

    t. Jani
     
  9. Rocket engineer

    Rocket engineer 1st gear

    Varmaan 77-90 sedanin koukku passaa uudenpaan sedaniin ja sama farkuissa. Taitaa vaan joutua sahailemaan puskuria, kun ne koukut ovat lähes aina kiinteitä? Ja sedanin käytettyjä koukkuja on tuskin joka nurkassa?

    Mutta tietysti, jos löytyy, niin mikä ettei! Eli kaikki sedan RWD B/C-bodyt 1977-90 lie myös mahdollisia?
     
  10. janiluo

    janiluo Gearhead


    Ei muuten tarvinnut sahailla puskuriakaan:
    [​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!