Chevy Duramax 2001

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja buddyfaro, 26.3.2007.

  1. buddyfaro

    buddyfaro Gearhead

    Onko kellään moisesta vekottimesta kokemusta käyttöautona?
     
  2. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Lyhyesti: HIENO PELI!! Mä olen vaan liian köyhä et mulla olis tuollainen mutta kyllä vielä joskus.......
     
  3. vette77

    vette77 1st gear

    Oikein mainio kikotin nöyrryytellä kaiken maailman GTI autoja
     
  4. Durapex

    Durapex 3rd gear

    Meneekö miten kilpiin?

    Juuri tuollainen (HD2500, 4WD, EXT cab, short box) on tulossa Saksasta. Onko kenellä mitä vinkkejä rekisteröintiin? Toki tätäkin palstaa suht tarkasti olen selaillut, ja sen kuvan olen saanut että kilpiin pitäisi mennä "pienellä vaivalla", mutta mutta... Kun ei näiden katsastusheebojen ajatuksia aina tiedä!
     
  5. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Yritä saada saksasta mukaan eu-vastaavuustodistus, ovat siellä sopuhintaisia jos suostuvat sellaisen tekemään. E-valot pitää vaihtaa, niitä saa suoraan hyllystä. Muuten normaalit metkut.
     
  6. Durapex

    Durapex 3rd gear

    Kiitos impala1968 uskonvahvistuksesta!

    eu- vastaavuustodistus tulee, kokonaista 60 eskoa! Todella sopuhintainen, jos helpottaa leimaamista edes himpun.
    Eikös Eurooppaan uutena tuodussa (2001) autossa pitäs olla jo valmiina E-hyväksytyt valot? No, vaihdetaan jos tuottaa ongelmia; kenen hyllystä nuo tuikut voi tilata?
    Tarkoitus on rekisteröidä laite kevyt kuorma-autoksi, painon pitäisi tähän juuri yltää.
    Normaaleilla metkuilla tarkoitat varmaan kylkivalot (tulee sirkusauto...), mahdollinen taka-ikkunan suoja, kuorman kiinnityspisteet, ajovalojen korkeussäätö (ilmaiskarit?), roiskeläpät jne? Onko ehdotuksia ilmaiskareiden hankkimispaikasta? Samallahan ne vois laittaa vaikka eteenkin, niin olis "katu-uskottava" korotus...
    Nopeudenrajoitinta ei tähän kait tartte, on ensirekisteröity Saksassa 06/01.

    Tää laitehan näyttää olevan teknisiltä tiedoiltaan city-hummeri... Vaikkei tästä ihan citymaasturia onneksi saa.
     
  7. impala1968

    impala1968 Gearhead

    Ei toi vaadi kuin tuon eu-lapun + muutokset. E-valoissa on säätömoottorit valmiina, amerikasta noita saa kohtuurahaan. Sivuvaloja ei tartte, pituus jää alle 6m. Sivuvilkut, takasumari, rungonnumero, verkko hytin taakse ja 6kpl kiinnityslenkkejä. Pakoputkea ei enää tartte kääntää.
     

Kerro tästä muillekin!