Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. Evolution

    Evolution 1st gear

    35mm hylsä varmaan aika lähelle oikeaa kokoa....muistelen että multa löyty 36mm hylsä tuumasesta sarjasta ja se oli vähän väljä siihen pultin kantaan.Sillä sen kumminkin aukaisin ja kasasin. Voisi olettaa että tuo 35mm on oikea koko.
     
  2. jermu88

    jermu88 2nd gear

    Ok tarvii huamena ottaa töistä lainaan, kerkiää vie o-renkaitten kans ikh:lle ennen viittä
     
  3. jermu88

    jermu88 2nd gear

    Kumpikos tos kävis nopiempaa/helpommin kartaanin irrotus vaiko suodattimen jalan irrotus?
     
  4. juhis_90

    juhis_90 2nd gear

    Jos kardaanin liuku ei oo jumissa niin ehkä ennemmin se. Jalan kun irroitat niin öljyä on hihassa silmässä ja suussa.
     
  5. Evolution

    Evolution 1st gear

    sotkunen homma kyllä tuo jalan irrotus....siinä tulee samalla kardaani ristikko öljyttyä kun saa suodatin jalan irti :D voihan siihen vanhaan suodattimeen tirskauttaa porakoneella reijän ja sieltä valuttaa enimmät öljyt pois ennenku alkaa suodatin jalkaa irrottamaan.
     
  6. jermu88

    jermu88 2nd gear

    No joo suodatinta on kyl sen verran taikinoitu täs viikonlopun aikana että enimmät öljyt on poistunu :D Tarttee nyt viellä huomenna kokeilla isoilla siirtoleukapihdeillä ennenku jalka rupee irrottaan
     
  7. Rolleri

    Rolleri 1st gear

    No ei aukee mullekaan, kertokaa nyt tyhmemmälle miksi ahtoputkia pitäisi lämmittää..?
     
  8. palontie

    palontie Double Gearhead

    Minun muistikuva siitä pultista olisi että 40 tai 42millinen olis
     
  9. kojo

    kojo Gearhead

    ei oo niin iso, 35 tai 36 se on
     
  10. palontie

    palontie Double Gearhead

    no,tohtorin kanssa en rupee väittelemään :) Mulla muistaakseni suurin hylsy on 35mm ja muistaakseni oli pieni, ja jouduin isomman lainaamaan,mutta on tästä jo varmaan 3v kun sen oon irrottanut niin ei tarkkaa memoria.
     
  11. Buick225

    Buick225 Double Gearhead

    Jaa etteikö auttaisi -30 asteessa lämmittää imuputkia,starttia ja öljyjä?? Selvä... :odroll:
     
  12. Evolution

    Evolution 1st gear

    huomenna pitäs alkaa operaatio toteuttamaan..onko väliä noilla 85/86 navan kytkennällä kummin päin laittaa?? eikös näissä pumpun alkuperäisissä johdoissa toinen ole plus ja toinen miinus? eli laitetaanko plus 85 vaiko 86 napaan vai onko merkitystä?
     
  13. märkäkakka

    märkäkakka 2nd gear

    Ei oo merkitystä.
     
  14. Evolution

    Evolution 1st gear

    Kiitosta vaan 8)
     
  15. Evolution

    Evolution 1st gear

    Tuolla lisälaite osiossa koitin kysellä webaston puhaltimen kytkennästä, mutta sieltä ei vielä vastausta herunut...onko kellään tuoreessa muistissa minkä väriseen johtoon pitää liittää puhaltimen johdot, että sais kapiininkin lämpösäksi talvella?? ite aparaatti toimii muuten, mutta tuo puhaltimen ohjaus vielä vähän epäselvä.. johtoja oli perkeleesti ja näytti vielä useampaan tulevan virta virtalukon ollessa virrat päällä asennossa. auton vuosimalli on -96 jos näissä sattuu jotakin vuosimalli eroja olevan puhaltimen suhteen.
     
  16. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Tuli hommattua tommonen K2500 neliveto jyrä...
    Mahtaisko kellään olla myynnissä owners manualia semmoseen, vm 1994??
     
  17. 300

    300 2nd gear

    -87 Chevyyn modernimmat pyyhkijät mistä miten. Löytyykö linkkiä esim ulkomaanelävien tekemiin muutoksiin?
     
  18. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Saahan sitä tietenkin lämmitellä vaikka mitä mutta se on melko turhaa. Kun eberi/webasto lämmittää sen koneen melko äkkiä yli 60°C lämpöön niin se lämpö johtuu ja säteilee myös noihin sun mainitsemiin osiin melko tehokkaasti. Ööli taas lämpenee samantien kun menee lämpöseen koneeseen.
     
  19. Ranee

    Ranee Gearhead

    Eikös sitten ole väliä releen kytkennällä jos sattuu olemaan diodillinen?
    Näin joskus opetettu ja siitä asti olen laittanut 85 maihin.
     
  20. jermu88

    jermu88 2nd gear

    Huh ei tarvinnu ruveta irrottaan suodattimen jalkaa, töistä lainaan isoimmat knipexit nii johan irtos suodatin. Hellästi laitoin uuden kii ettei tarvi samaa rumbaa enää uusiks ottaa.
     

Kerro tästä muillekin!