Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Levikkeellä voi olla asiaa vauhdittava vaikutus, onhan tuossakin ne olleet jo 9 vuotta. Mutta kyllä kai 27 vuotias nyt vähän saakin jo maatua... Ulkopellin ja sisäjäykkääjän väli oli tosiaan täynnä eri maatumisvaiheessa olevaa koivunlehteä kuorrutettuna ravalla ja ihan märkä tietysti. Alapuolen rakosesta rautalankarassilla ja paineilmalla saa putsattua aika hyvin, tein sen tuohon uudempaan, missä pelti on vielä suunnilleen ehjää.
    Paska paikka korjata, kun jäljelläoleva ei enää pysy missään muodossa ja paikallaan sitä ei oikein tee.
     
  2. Selfie

    Selfie 1st gear

    Mikä ohjaa ilmastoinnin takakennon kiertoa??? Vuodot korjattu ja ilmastointi koeponnistettu ja täytetty, mutta taakse ei tule kylmää, ilmeisesti jossain joku venttiili jumissa? Edestä puhaltaa kyllä niin kylmää, että riittää.
     
  3. t.t.tammi

    t.t.tammi 2nd gear

    Muokattu: 18.7.2016
  4. Selfie

    Selfie 1st gear

    Ok, kiitos! Tulin juuri siihen tulokseen, että etuilmastointi riittää toistaiseksi mulle aivan hyvin...
     
  5. barracud

    barracud 3rd gear

    ohoh, itsellä on -94 enkä ole päässy matkassa kun 13l kulutuksiin. Seka-ajossa 15-17l.
    onko sulla vakiorenkaat, mullon mutarenkaat...
     
  6. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Vakio 245:set. Olihan tuo vähän aikaa myynnissäkin mutta kun ei suoraostajaa löytyny eikä mitään riittävän mielenkiintoista tarjottu vaihtoonkaan niin aattelin että samahan tuolla on ajella menemään....
     
  7. jermu88

    jermu88 2nd gear

    Mikä olis tiukka kesähinta?
     
  8. tapsa4x4

    tapsa4x4 Gearhead

    30e?
     
  9. jake81

    jake81 Gearhead

    Nyt on nestevuoto paikallistettu ja perkeleen, perkele, lohkohan sieltä on halki... mitkäs olis vaihtoehdot??
     
  10. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Tilaat uuden P-400 moottorin. Ihan uusia-uusia 6.5 koneita paremmalla suunnittelulla ja heikkoudet korjattuna. Maksaa vaan kymppitonnin mutta tehään kimppatilaus niin säästää pari satkua postikuluissa :)

    http://leroydiesel.com/products/p400-6-5-long-block/
     
  11. jake81

    jake81 Gearhead

    Se olis loisto idea muuten mut vauhtipaperista jää melko paljon vajaaks.
     
  12. jake81

    jake81 Gearhead

    Tota bostic motorsin lohkoa vähän harkitsin mut kun ei ole mitään muuta tietoa kun myyntipuheet niin en oikein tiedä.
     
    Muokattu: 22.7.2016
  13. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Optimizer lohkot vai? Kyllä ne ihan hyvämaineisia on. Pilvin pimein löytyy juttua googlettelemalla.
     
  14. jermu88

    jermu88 2nd gear

    Voi ristuksen ristus, tilasin nyt kuitenkin subuun nuo originaali öljynjäähy putket. Eikö toisesta puutu se pikakiinnitys klipare Onko soveliasta käyttää sitä vanhaa klipua?
     
  15. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Eiköhän tuo järkevin vaihtoehto ole myydä raatona tai osina pois ja hankkia bensavehje.... ite en ainakaan anna enää tolle dieselille yhtään armopalaa. Sen aikaa olkoon kunnes kampura tai lohko menee kun on kuitenkin muuten kiva auto, sen jälkeen en kusekkaan noihin dieselkoneisiin päin. Tai siis itseasiassa juurikin kusen. Siellä ois aika laadukkaan olonen tahoe myynnissä,tarjosin sille yhtä eurokippoa vaihdossakin muttei huolinu...
     
    Muokattu: 21.7.2016
    j_n tykkää tästä.
  16. jake81

    jake81 Gearhead

    Haiskahtaa siltä että joku on menettänyt uskonsa jäteöljy vispilöihin... :D
     
  17. JP-350

    JP-350 Gearhead

    No juu....vanhemmat bensaletukat on tuttuja mutta mitä oon jenkeistä haalinu tietoa tuosta 5,3 vortecista niin ei siinäkään ole mitään mitä pystyis ns.tyyppivikana osoittamaan. Ja jos puhutaan hyväne aika jostain lohkojen,kampuroitten ja kansien pettämisistä niin ei niitä bensavehkeissä ajamalla saa rikki,ellei jotain radikaalia omaa ryssimistä ole kehissä kuten jäädytetty ja kränkätty väkisin käymään tai jotain vastaavaa....mutta ne onkin Chevrolettejä,nämä td:t ei ole. Siinä kai se ero on.
     
    jake81 tykkää tästä.
  18. jake81

    jake81 Gearhead

    Optimizerin lohkon kun löytäis sopivasti...
     
  19. palontie

    palontie Double Gearhead

    Jokos syy huohotukselle löytyi?
     
  20. jake81

    jake81 Gearhead

Kerro tästä muillekin!