Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. jake81

    jake81 Gearhead

    No en nyt tiedä, onhan se aika vaivainen vakiona mutta on niitä huonompiakin.
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ei toi nyt kovin ihmeellinen keksintö ole.
    Mutta traktoriin ihan passeli .
     
  3. voittol

    voittol 2nd gear

    Tarkemmin en tutkinut , mutta samoilla asuma alueilla oli ennenvanhaan myös vanhemmassa supurpaanissa valmetti eli taitaa olla niukasti nokian puolella sasiin mentäessä tuo virma ?
     
  4. ville400

    ville400 2nd gear

    kesällä noita subuja toi firma esitteli maatalous näyttelyssäja muistaakseni tehot oli niiden mukaan jossain 300 kaakin tuntumassa
     
  5. märkäkakka

    märkäkakka 2nd gear

  6. jake81

    jake81 Gearhead

  7. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Mua vaan ottaa silmään tuo "We use aftermarket nozzles (made in Italy) that in our opinion atomize better than the OEM nozzles.". Miten se on mielipidekysymys? Miten se on testattu? Siten, että koska me myydään näitä niin nää on parempia? Saakeli että nyppii tollaset myyntipuheet, "no nää nyt vaan on meidän mielestä parempia". En ostais ennenku lyyään faktoja tiskiin.
     
    jake81 tykkää tästä.
  8. märkäkakka

    märkäkakka 2nd gear

    Asiat tärkeysjärjestykseen... Mulla ei oo vielä edes konetta.:cool:
     
  9. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Käyt hakeen vaan. Vkloppuna viimestään on nostettuna lavalle..
     
  10. märkäkakka

    märkäkakka 2nd gear

    Sitten puuttuu enää suuttimet.. ja etukardaani.
    Jos sen boorin tekis uuskiks ikh myymillä booriakselilla ja holkilla?
     
  11. jake81

    jake81 Gearhead

    Mulla olis periaatteessa kaks konetta jos löytyis kaks ehjää lohkoa. :D
     
  12. märkäkakka

    märkäkakka 2nd gear

    Mulla olis ehjä kampi ja veivit. Ei selvinny aiva laakereilla ja renkailla. Taas saa alkuperäise pudjetin kerrata piillä pääsee todellisuuteen...
    Katoin jo hiluxseja nettiautosta.
     
  13. jake81

    jake81 Gearhead

    Mullakin olis 2sarjaa mäntiä, 2kampirautaa, 2nokkakeppiä, 2sarjaa nostajia, 2:det kannet jne. :D jos jotain tarvii niin saa kysellä.
     
  14. palontie

    palontie Double Gearhead

    Ootteko kysynyt Kojolta tai Panzelta suuttimia?Kantsii muutaman kympin enempi sijoittaa niin saa taatusti näissä toimivat suuttimet.
     
  15. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Paljonko on muutama kymppi? Oon vissiin liian nuori ku en oo oppinu tähän Suomen malliin että pitää erikseen kysyä että onko, millon saa ja paljonko maksaa. Jenkeistä niin miljoona kertaa helpompi vaan tilata nii ei tarvi erikseen alkaa kyseleen.
     
  16. juhis_90

    juhis_90 2nd gear

    Jos ois rahaa ja aikaa, tai pelkästään rahaa, niin oman chevyn kuuspuolikkaan tilalta löytyis sisu dieselin 634ds sigma. Kyseinen moottori tavataan valtra 8750 pellin alta. Iskutilavuus on 7.4 litraa ja eväspuolesta huolehtii Bosch p-pumppu (pekkapumppu) 13mm elementeillä. Löylyä saa tuosta moottorista todella paljon, ainoa huoli ois että mikä sen takana pysyis ehjänä. Teho/vääntö suhde menee noin 270hv/1200nm. Ehkä jonkun mielestä typerää, mutta itseä kiehtoo ajatus suorasta kuutosesta mekaanisella pumpulla. Silti sen pitää olla jotain muuta kuin dodge! :)
     
  17. palontie

    palontie Double Gearhead

    No eikös se maksa saman vaivan kun teet sieltä tilauksen?Kyllä mä jenkeistäitekkin oon paljon osia tilannu,mutta käyttänyt myös suomalaisia myyjiä.Ja aika kattavasti löytyy osia hyllystä.Tohon suuttimien hintaan kun laskee rahdit ja alvin niin ei varmaan paljon halvemmaksi tule,ja aika paskoja suuttimia on maailmalla myynnissä näihin.
     
  18. smgt

    smgt 3rd gear

    Samoihin tehoihin ja vääntöihin päästää 5.9cumminssilla. Painaakohan tuo sisu tiiseli liikaa pickuppiin?

    Edittiä. Kaverin rami 260hp ja 1118. :)
     
    Muokattu: 1.9.2016
  19. märkäkakka

    märkäkakka 2nd gear

    Paljon on muutama kymppi? Noille suuttimille jäis hintaa kaikkinee 300e. Ainakin kaikki palautteet on pelkästään positiivisia...
     
  20. palontie

    palontie Double Gearhead

    Kanattaa varmaan kysellä myyjiltä.Onkos tutuilta tullut ne positiiviset palautteet?
     

Kerro tästä muillekin!