Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Multa lähtiessä oli tupla ulostulot takana normaaliin tapaan. Makuasioita mutta itte tykkään kun keula on aavistuksen alempana,antaa autolle ryhtiä. Ja on muuten tasaset raot lavan ja hytin välissä,eikä ruoste oo raiskannu. Röökilipat,pressu,renkaat ja vanteet tuossa on mun laittamia,tuli sillon vielä vedettyä tupakkia.....ja jokunen sakemannin karva voi löytyä takatiloista.
     
    Muokattu: 11.7.2017
  2. pjtk

    pjtk Gearhead

    Vastaan itselleni, laittaa irronneen maajohdon paikalleen niin sähköt toimii paljon paremmi.
     
    Powerstroke tykkää tästä.
  3. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Samaa mieltä että saa ollakin aavistuksen alempana.
    Tossa hieman iso aavistus.
    Ei mikään katastrofaalinen tilanne.
     
  4. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Joo varrethan siinä on edessä että saa helposti mieleiseensä korkeuteen.
     
  5. palontie

    palontie Double Gearhead

    On kyllä siisti,itelläkin olisi kohtuu helppo saada museoitua toi bensa subbe,kun ei ole yhtään raiskattu.
     
  6. Spore

    Spore 1st gear

    Autona 94 6.5td subbe johon vaihdettu joskus pumppu. Pumpussa vm2000 leima. Pmd siirretty viileämpään paikkaan lojasuojaan jossain vaiheessa. Ongelma seuraavanlainen. Pintakaasulla kiihdyttäessä tai vastaavasti tasakaasulla maantievauhdissa moottori ottaa itsestään kierroksia/nykii. Ovat sellaisia piikkejä jolloin vetoja käy enemmän, kuin mitä kaasua todellisuudessa painetaan. Kun kierrokset tippuu takaisin niin saattaa olla myös sen jälkeen tehottoman tuntuinen. Oireet tulleet viikossa ja pahenee koko ajan. Lämpimänä pahempi kuin kylmänä. Onko todennäköisemmin pumppu vai pmd menossa?
     
  7. palontie

    palontie Double Gearhead

    No boxia jos saat joltain lainaan,niin kertoo jo paljon,Kyllä multakin kyrvähti boxi vaikka oli etupuskurin suojassa viileemmässä paikassa.Voihan toi oire viitata kaasupedaaliinkin.
     
  8. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Voin olla aivan kuutamolla ja varmaan olenkin, mutta oireet sopii ilmaan polttoainesysteemissä. Esim tankin pickup/letku horii ilmaa.
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  9. palontie

    palontie Double Gearhead

    Tuokin aivan hyvin.
     
  10. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Ymmärrän että teillä päin tuollainen on ihan tavallinen käyttis pikkari, mutta täällä suurinosa noista on 6.2/6.5 "sepelimyllyjä" (oma mielipide) tai 4.3 koneisia...5.7 bensa koneisia jatkohytillisiä on oikeasti aika vähän.
    Ite tykkään 2 etupenkistä, kun ei siinä keskellä kukaan aikuinen kuitenkaan mahdu istumaan...tälläkin hetkellä toisessa pikkarissa orkkis SS:n penkit ja toisessa Choo Choo Custom:ssa erillispenkit siten, että varsinaisten etupenkkien välissä on kolmas taitettava pikkujakkara käsinojana.
    Joskus siinä on joku aikuinen istunut 200km matkan ja halunnut tulla bussilla kotiin kun niskat ja polvet jumissa...

    Jostakin kun löytyy vielä toiset vakio penkin jalat (yhdet on jo) ja ruskea tai beige orkkis keskikonsoli tai edes kansiosa, niin teen muutoksen, jossa keskipenkki jää kokonaan pois.
    Choo Choo:n käyttämä penkin runkokin painaa varmaan 30 kg ja penkkien alla todella huonosti säilytys tilaa versus toisen pikkarin SS-penkit korotetulla keskikonsolilla ja orkkis penkin jaloilla.
    Kattoonkin voi samalla laittaa kattokonsolin keskelle (sekin on jo) , niin saa "huimasti" lisää tavaratilaa ahtaaseen hyttiin...
     
    Powerstroke tykkää tästä.
  11. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Sepelimyllyjähän ne on, ei siitä pääse mihinkään :rotfl:. Tuo oli yllätys että 5.7 ei ole yleinen, tosiaan ihan toisin päin täällä.

    Totta, kelpaa parhaiten lähinnä lapsille tai satunnaiskäyttöön aikuisille.

    Noita keskikonsoleja on ollut vuosien varrella romiksella useita priimakuntoisia (toisin kuin 50-60 lukusten osia joita silloin tällöin haluttais ostaa). Olisin kaapannut talteen jos olisin tiennyt että niille saattais olla kysyntää :odcry:.
     
  12. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Onhan niitä toki, mutta 4.3 ja dieselit just noissa yleisempiä...muita versioita löytyy hyvinkin 5.7L padoilla.

    Täälläkin löytyy purkaamoilta kyllä jotain, mutta useimmiten punasia ja sinisiä tai kellertävän ruskeita, ehkä harmaita uudemmissa, mutta harvemmin tuota oikeaa vaalean ruskeata.

    Tuossa kuva juuri saman värisestä Choo Choo:n sisustasta, kaksi värinen ruskea, olisko tuo nyt "maitokahvi/maitosuklaa" yhdistelmä... :lol:... ihan samat penkitkin ja puunpalaset ovissa, mutta nelivetoversio toisin kun itellä on 2WD.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Powerstroke tykkää tästä.
  13. SPORT TRUCK

    SPORT TRUCK Double Gearhead

    Taitaa olla muuten myyty tämä, enkä ihmettele...luullakseni näin tämän eilen illalla ylöspäin painellessani siinä vähän ennen kymmentä illalla Tikkakoskella, pikkasen ennen lentokentän päätä ja Laukaan/Leppäveden risteystä...tuli Jyväskylään päin vastaan...ainakin just samanlainen mustilla vanteilla.
     
  14. Fuselage

    Fuselage Gearhead

  15. pantera

    pantera Double Gearhead

  16. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

  17. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Tulikos tohon koppaan sillon -88 kans vierekkäiset tuplavalot? Jos se puskuri tulee valon eteen.
     
  18. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Niimpäs joo varmaan onkin että valot muuttu vierekkäisiksi.
     
  19. tst

    tst Gearhead

    Onko kellään 6.5td gm:n hihnan kiristimen rullaa tai koko kiristintä joutilaana? Paikallisesta hain daycon kiristimen mutta hihna kulkee sivussa terävän reunan päällä niin ei tuokaan kovin pitkäikäiseltä ratkaisulta vaikuta. Kiristimessä on numerot GM 15602650 ja rullassa 0112201L
    Ysikutoseen olis saanu pelkkää rullaakin muttei tuohon vuotta vanhempaan, mitäköhän eroa niillä mahtaa olla?
     
    Muokattu: 21.7.2017
  20. Catrik

    Catrik 3rd gear

Kerro tästä muillekin!