Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. Mercury

    Mercury Gearhead

    Hitsari oli kuulemma tuumannu "ei sitä kuulkaa ihan hetkessä hitsata",ymmärsin että ihan ammattimies oli asialla..
     
  2. Catrik

    Catrik 3rd gear

    No joo, toivotaan että kestää. Laittoiko ne sitä startin tukirautaa?
     
  3. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Hah, siinähän munaus oliskin ton homman päälle...
     
  4. tsipi

    tsipi Gearhead

    Valuraudan hitsaaminen on ihan todella paljon kiinni siitä minkälaista valurautaa se on. Ne ei todellakaan ole samoja. Ja certaniumilla myyntimiesten mukaan hitsaa vaikka katajan kiinni jäätelöön, mutta omat valurautahitsaukset on ollu ihan säkäilyä, vaikka miten on esabin ohjeitten mukaan toimittu ja esilämmitetty uunissa, hisattu 10 mm pätkiä nikkeliseosteisella puikolla ja joka hitsin jälkeen hakattu saumaa ja pidetty taukoja ettei lämmöt nouse. Ite oon ainaki välillä saanu ihan kylmiltään ok 48 puikolla paremman sauman valuun ku kaikkien ohjesääntöjen mukaan tehtynä. Paskat siinä saa kyllä housuun ku kattoo halkeamien lähtevän joka suuntaan...

    Mutta en oo todellakaan ammattimies tällä saralla, mutta on ollu kyllä ammattimies vierestä kattomassa ja toteamassa et ihan pelisääntöjen mukaan hitsaus meni. Loppu tulos oli silti täyttä kuraa....
     
  5. Mercury

    Mercury Gearhead

    Tukirauta on ja oli aikasemminkin,jossain vaiheessa ilmeisesti puuttunut kun päässyt lohkoa särkemään..
     
  6. käkkyläjuntti

    käkkyläjuntti Gearhead

    Hytin lämpeemisongelmiin kannattaa testata kennon huuhtelua ennen ku alkaa sähläämään kauheemmin muuta.
     
    Impala76 tykkää tästä.
  7. beefeater

    beefeater 3rd gear

    Hei. Onkohan tuohon Sportsiden jousen U-pultteihin
    mitään momenttia?
    Pultit, mutterit ja alusraudat on uudet.
     
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Uus iac ja hyppylanka töpseli irti - metodolla säädetty.

    Edelleen varsinkin kylmänä kun iskee vaihteen pesään niin stumppaa.
     
  9. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mitäs teillä öljynpaineet? Övaihdon jälkeen ollut aina mittari tapissa, paitsi kuumana d päällä joku 300-350 (400kpa max) ja nyt kun pari tonnia ajettu niin välillä tyhjäkäynnillä 350 tienoolla mutta ajossa aina 400.


    Ennen ö vaihtoa oli maantiellä puolvälissä ja tyhjäkäynnillä 1/4osa.


    Parts masterin jenkkisuodatin ja 10w40.
     
  10. Markokou....

    Markokou.... 2nd gear

    Mun öljynpaineet näät edellisellä sivulla kuvassa.Aikalailla samassa pysyy tyhjäkäynnillä että ajossa.
     
    wilburi tykkää tästä.
  11. wilburi

    wilburi Gearhead

    Aikalailla sama juttu mulla
     
  12. Hjp

    Hjp 1st gear

    Kärsiiko 4x4 automaatti chevyä hinata kun se on käynnissä ja vapaalla?
     
  13. palontie

    palontie Double Gearhead

    kärsii
     
  14. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Missä est liitin sytkän säätöä varten pitäs pikkarissa olla? Ei osu silmään.


    Onkos yleisesti kaikilla öpainemittari nollassa kun autossa virrat päällä mutta ei käynnissä?
     
  15. palontie

    palontie Double Gearhead

    ainakin noissa 94-96 mallisissa joita ollut niin on ollut nollissa.
     
  16. Markokou....

    Markokou.... 2nd gear

    Mulla on ö-paine aina nollassa paitsi käynissä.
    Lämpömittari näyttääkin vähän yli 100 ja virrat kun laittaapäälle niin putoo 0 :odeek:
     
  17. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Okei eli mittari tai anturi mulla tööt. 200 näyttää jo virrat päällä.


    Est löyty muovin alta missä releet, teipattuna johtonipusta.
     
  18. Markokou....

    Markokou.... 2nd gear

    No mää kysyn välillä.Onko näissä ö-paine valoa?? Vai toi mittari vaan.
    Mulla palaa virrat päällä 3 valoa.Check gauges.Service engine soon ja latauksen akun kuva.
     
  19. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ei oo valoa ainakaan tossa mittaristossa mikä sulla ja mulla.
     
  20. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Ja sit jakiksesta vapaalla. Varmennus.
     

Kerro tästä muillekin!