Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. Catrik

    Catrik 3rd gear

  2. pantera

    pantera Double Gearhead

    Mulla on Magnaflown iso pönttö lavan kohdalla 1x 3,5"sisään ja 2x 3" ulos, ihan hyvät saundit antaa kun antaa kakkua , kevyellä kuormalla sopivan matalat ja hiljaset
     
  3. toyota...

    toyota... Gearhead

    rst putkeen ku poraa reikiä sisäputkeen, niin meinaa usko loppua kesken :D
     
  4. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Rälläkällä vedellyt viillot ajaa saman asian, ja sata kertaa nopeemmin.
     
  5. pantera

    pantera Double Gearhead

    IV- firmasta reikäpeltiä ja mankeloi sopivan
     
  6. jake81

    jake81 Gearhead

    Jos jollakulla tarvetta niin voisin myydä uudet etupyörän navat k2500 alustaiseen, ostettu -94:seen enkä muista mihin vuosimalleihin käy sama.
     
  7. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Mielenkiintoista että öljynpaineet nousee kylmänä n. 1bar kun ohittaa öljynjäähdyttimen. Lämpimänä näyttäis olevan samat paineet. 6.2D, mittaus lohkon takaa, ilmeisesti vakiopaikka. Onkohan siellä joku tukkeuma vai onko vaan sen verran virtausvastusta putkistossa? Jäähdyttimen päästä otin letkut irti ja siihen LVI/paineilmanippeleistä tehty 180 mutka.
     
  8. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Oliko ihan oikee mekaaninen painemittari, vai arvoitko oman sähkömittarin näyttämästä?
     
  9. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Sillähän ei pitäs olla väliä kun se mittari on kummassakin tapauksessa sama? Mutta mekaaninen on. Noin 3.5 bar -> 4.5 bar oli muutos
     
  10. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    On sillä silla väliä, että sen sähkösen resoluutio on ihan mitä sattuu. Se saattaa hypätä kymmenyksen muutoksella sen kilon näytössä.
    Siis ohitit vaan jäähyn, kaikki putket paikallaan edelleen? Sen syylärin päässä olevan ilmeisesti, kun sulla on se vanhempi? Se joko vaan jarruttaa vähän, tai on tukossa osittain. Noin pääteltynä.
     
  11. Catrik

    Catrik 3rd gear

    Niinojoo, on se tuo jännitemittarikin aika omanlaisensa. Näyttää muuten aina oikein paitsi jos jännitettä on liikaa. Onneksi hokasin tarkistaa ennenku keitin uudet akut.
     
  12. tsipi

    tsipi Gearhead

    Pari tankkausta nyt takana 1991 k1500 ext cab 4.3 tbi + th700r4 pikkarilla ja mittailtu 16,5 ja 17 l/100km kulutusta..

    Parhaimmillani oon päässy matka-ajossa kesällä 11 litraan, mutta näillä kulutuslukemilla meikäläinen alkaa kovasti valua takaisin diisselin polttajaksi. Oon ajanu tosi nätisti ja ajo on vielä 75% motaria kaupungissa en pyöri ollenkaan. Kellään heittää vertailulukemia? Tietty tommonen 425 tkm ajettu motti varmaan taloudellisemmat päivänsä nähnyt.. Ehti vaan kesällä tottua kun f100 söi kympin verran dieseliä...
     
  13. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Korotus, renkaat? Motarilla ajettu 120kmh?


    Mulla takaveto vienyt 11-13litr eikä ole pelkkää maantietä ollut, tosin suurimmaksi osaksi. Keli ollu +10- -5 välillä tossa otannassa. 80kmh ajeltu max.
     
  14. toyota...

    toyota... Gearhead

    hyökkäsin ton toimimattoman pissapojan kimppuun. Moottori ehjä, virtaa ei tuu! Onko näis suburbaneis jotain relettä mitä ohjataan napilla, vai oisko viiksen nappi moron?

    minähän siinä viiksessä on se sivuttain liikkuva pikku nappi?
     
  15. palontie

    palontie Double Gearhead

    Se on cruicen nappi on ja off ja nopeutta lisää,nupin päästä tippuu alemmaksi.Pissikkseen en sano mitään.
     
  16. Sierra

    Sierra Double Gearhead

    Mulla aikaisempi -89 k1500 5.7efi+tomaatti vei Hesan prätkän hakumatkalla 16l/100km eli tankillisella pääsin just tonnin. Tosin vauhti oli ei niin lainkuuliaista reipasta, 285/75-16 renkaat ja jokin lastu kait.
    Tuntui silloin kovalta kulutus, mutta ei näin jälkikäteen.
    Nykyinenkään ajotapa ei kovin eko, eli ei parane tarkkailla kulutuksia, tulee paha mieli ja jenkki jää parkkiin.
     
    Muokattu: 24.11.2017
  17. J.J

    J.J Gearhead

    Pyyhkijänmoottorin piirilevyn kautta kulkee virta pissapojanmoottorille.
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  18. toyota...

    toyota... Gearhead

    kuinkas ton cruisen pitäisi ottaa nopeus haltuunsa. En oo saanu pälle, syttyykö merkkivaloa tms?
     
  19. palontie

    palontie Double Gearhead

    Sitä vaakatasossa olevaa katkaisiaa työnnä rattiin päin ja painat päässä olevaa nappia,on monissa sitten epäkunnossa.
     
  20. käkkyläjuntti

    käkkyläjuntti Gearhead

    Jarruvalokatkasija on monast syyllinen toimimattomaan vakkariin, tai huolimattomast tehyt kärrysähköt
     
    palontie tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!