Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. jake81

    jake81 Gearhead

    Mikä vuosimalli sulla on? Mulla on -94:seen uudet navat mille nyt ei ole tarvetta.
     
  2. tst

    tst Gearhead

    Konttorilla tulkitsivat tuon 94:ksi mutta sisusta on kumminkin 95 mallinen
     
  3. jake81

    jake81 Gearhead

    En tiedä onko eroa -94 ja -95:sen navoilla mutta sellaiset olis. Vin numerolla varmaan selviää todellinen vuosimalli.
     
  4. palontie

    palontie Double Gearhead

    eikös 94 ja 95 malleissa esim laturi ja kompura oo eri paikoissa?
     
  5. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Konttorilta voi saada ihan mitä vaan tietoa..
    Vilkaise tuolta:
    https://service.gm.com/dealerworld/vincards/
    Valmistusnumeron 10. kirjain kertoo vuosimallin 1995 = S ja 1994 = R

    Ja tekniikka voi olla mistä vaan näin vanhoissa romuissa.
    Mullakin oli -94 tekniikka 1997 kopassa. :poff:

    Edit!!
    Prkleen kirotusvihrepaholainen.. 10. Merkki! Tuli ensin näköjään 1. :eek::mad:
     
    Muokattu: 17.12.2017
  6. tst

    tst Gearhead

    Eli kymmenes kirjain näyttää olevan S eli 95
    Jaken laakerin numerosta varmaan näkee sopiiko.
    Onko uudemmissa autoissa abs anturi laakeripesän sisällä?
     
    Muokattu: 17.12.2017
  7. jake81

    jake81 Gearhead

    Täytyypä kattoa onko varaosanumero tallella, ainakin toisesta navasta oli hiiri järsinyt laatikon niin meni roskiin, siis se laatikko.
     
  8. Mercury

    Mercury Gearhead

    Taitaa ainakin kaikki -94 Suburbanit olla vanhemmalla sisustalla,-95 uudemmalla..?
    -96 muuttuu kompuran malli ja vaihtuu laturin kanssa paikat..?
    Nettiautossa kaupiteltu muka -96/-97 mallisia Suburbaneita vaikka vanhan mallinen sisusta..
     
  9. jake81

    jake81 Gearhead

    Rockauton mukaan eri varaosa numerot ja kuvassa -95:sen navasta tulee abs piuha mitä ei ole -94:sessa.
     
  10. tst

    tst Gearhead

    Ja tässä on tietenkin väärällä puolella sellainen vetari jossa on ab ässän hammaskehä
     
  11. palontie

    palontie Double Gearhead

    ?
     
  12. tst

    tst Gearhead

    Eli vasen laakeri on väljä ja oikealle puolelle oon joskus vaihtanut vetarin jossa on abs:n hammaskehä, ilmeisesti vanhemman mallin kun tässä menee johdot laakeripesään.
     
  13. palontie

    palontie Double Gearhead

    Ei kyllä vieläkään avautunut,saattaa tosin johtua kännistäkin,mutta eiköhän molemmissa vetareissa pidä olla abs kehät ja napoihin tulla laakeripesän jälkeiseen tilaan anturi lukemaan arvoja.
     
  14. tst

    tst Gearhead

    Täs on nyt näin ja se riittää mulle jos katsurillekin.
     
  15. jake81

    jake81 Gearhead

    Uudemmassa mallissa menee piuha napaan, -94:sen navassa ei ole mitään piuhoja.
     
  16. toyota...

    toyota... Gearhead

    vähän nahkapenkkien pesua/ suojausta meinasin, mutta onkohan noi keinonahkaa, aitoo, vai jotain vinyyliä?
     
  17. rodhot

    rodhot Gearhead

    -96 subbarissa istuinosa nahkaa ja sivut keinonahkaa.
     
    Muokattu: 18.12.2017
    toyota... tykkää tästä.
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Mites täällä porukalla tirskuu nestettä syyläristä jos kuumana korkkia raottelee?

    Nyt kun uus syyläri ja korkki (12lbs entisen 15 sijaan) tuntuu olevan aika tirskaus. Ylävesiletku vähän löysempi kun tolla 15lbs korkilla.


    Kun nääs tuli vanhemman pelin syyläri niin 15lbs korkki oli liian tiukka.


    Mutta ei nyt korkin vika tämä. Onko vanha syyläri jotenkin kierosti fuskannut vai painetta?
     
  19. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Ei paljon kannattaisi availla korkkia kuumana. Paineisena neste kiehuu jotain 115-120c? Noh mitäs tapahtuu kun se paine yksi kaksi poistuu....
     
  20. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ei mulla tollasta ongelmaa oo ikinä ollut. Vielä jos koneen lämmöt on 90 niin ei se sillon kiehu vielä vaikka ois korkki auki.


    Ymmärrän kyllä pointin.


    Tuntuivat vaan kovilta paineilta, ja avasin siis osittain korkkia pikku hiljaa. En niin että se on laakista otassa ja suu glykolissa.
     

Kerro tästä muillekin!