Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. toyota...

    toyota... Gearhead

    ne on siiis uusittu huollossa. En tie onko puuttunu kokonaan...
     
  2. tonokki

    tonokki 1st gear

    Varmaan on puuttunut ja ollut joku jousi kuormitteinen hukkiksen ohjaus niinkun toi lastu haluaa. Ja pitäs ~1 bar ahtaa sen jousen kanssa
     
    palontie tykkää tästä.
  3. toyota...

    toyota... Gearhead

    tästä oli silloin ollu kannet moron, niin varmaan korjattu viritykset pois:D Silloin jo epäilin viritystä ku löysin pakokaasun lämpöanturin turbon vierestä.
     
  4. palontie

    palontie Double Gearhead

    Laita jousella..
     
  5. jake81

    jake81 Gearhead

    Mulla olis tulossa tosta heathin turbo masterista kopioitua sarjaa.
     
  6. toyota...

    toyota... Gearhead

    laitoin ecun meneen kojolle. Katotaan millainen tulee, ja mitä hukkiksen ohjausta suosittelee. Ei viittis pakottaa läppää jousella kiinni, ja pakopaineella polttaa kansia... Oon jo yhdestä diiselistä grillannu kannen pakopaineella :D
     
  7. tonokki

    tonokki 1st gear

    Mulla kojon lastu ja alkuperäinen hukkiksen ohjaus, toimii.
     
    barracud ja Gary Grand tykkäävät tästä.
  8. käkkyläjuntti

    käkkyläjuntti Gearhead

    Ahtopainemittarilla siitä selviää...
    Yllättävän jäykkä jousi saa olla ja vielä tiukalle vedetty että saa ahdot sääjettyy
     
    palontie tykkää tästä.
  9. käkkyläjuntti

    käkkyläjuntti Gearhead

    [​IMG]

    Tuossa vielä kuva omasta rakennelmasta...
    Vanha alipainekello rälläkällä hajalle ja loput tarpeet romukasasta.
    Aikaa meni vartti ja oikeen jouspaineen löytämiseen riitti muutama säätö...
     
  10. palontie

    palontie Double Gearhead

    Ja tossa mun.
    [​IMG]
     
  11. Mercury

    Mercury Gearhead

    4l80e kylmänä limp mode,87 high ratio error

    Jatkoin pakin servon pinniä tasan 4mm ja pakki pelaa hyvin mutta tuli tommonen otsikon ominaisuus..Lämpöisenä pelaa just niinku pitää lukkoa myöten,eihän se tapin hitsauskohta yllä siihen kanavaan asti että kylmänä nostas liikaa paineita ja menis sen takia vikatilaan..?Koodihan tulee kun välitys ei täsmää, loota haluais 3 tai 4 vaihteen mutta vikatilassa kakkosella.Lootassa ei mitään vikaa kunnes tuon pakin hävitti..Vaikea uskoa anturivikaan kun esim.tänään laitoin kylmänä tulille,pyöri P silmässä high Idle switchillä reilu 30 min. ja pelas hienosti!Miten ne anturit muka kylmänä vikois,kuumanahan ne sähkölaitteet sekoilee..Ja kylmänä kun ajaa jonkun kilsan vikatilassa ja käyttää virrat pois niin pelaa tarpeeksi lämmettyään aivan normaalisti..
     
  12. Niskalaukaus

    Niskalaukaus 1st gear

    Jarrunestesäiliön ja pääsylkyn välinen liitos. Saako siihen jostain tiivisteitä vai pitääkö ostaa koko säiliö?

    98 dieselisubu
     
  13. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    En tiiä, mutta jussin pikappi anto komian kyydin! Vois sanoa turkulaisittain jopa vimesen bäälle!
     
    Jussi289 tykkää tästä.
  14. Khalle

    Khalle 1st gear

    Jos tuollaisen jousikuormitteisen hukkiksen ohjauksen tekee, niin millä ootte saannu häiriövalon sammumaan kabiinista?

    Ja missä teillä on ahtomittarin anturi kiinni?
     
  15. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ei hukkaportin ohjaus"tapa" vaikuta pakopaineeseen.
     
  16. palontie

    palontie Double Gearhead

    Alipaine solkku jätetään paikoilleen niin valo ei pala,ja tosta mun kuvasta näkee mittarin lähdön imarin pultti on ontto ja siihen jarrunippa ja letku kiinni.
     
  17. Khalle

    Khalle 1st gear


    No mulla alipainepumppu entinen ja vikakoodi päällä jatkuvasti..

    Toimiikohan joku vastus piuhojen välissä,niin että äly luulisi et olis alipainetta?
     
  18. palontie

    palontie Double Gearhead

    En osaa sanoa.
     
  19. Niskalaukaus

    Niskalaukaus 1st gear

    Kojolta saa sellasen ohjelman ecuun joka toimii tuon jousiversion kanssa, se on ainakin varma tapa.
    Ahtomittarin lähtö on mulla imusarjan kannessa. Reiän porasin ja panin nipan.
     
  20. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Se vikakoodi tulee varmaan egr:n map-anturilta. Täällä on jossain mun korvikekytkentä sille mapille, joka ei kaipaa alipainetta.
     

Kerro tästä muillekin!