Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. Volvo_5.7

    Volvo_5.7 Double Gearhead

    Jos se menee mäen ylös yhellä renkaalla sutimalla, niin silloihan pärjää myös ihan avoimella tasauspyörästölläkin. Ja vastaavissa oloissa lukkoperällä ei sen pitäis sutia ollenkaan.
     
  2. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    En tiedä mikä lukko tossa 14bolt 9.5" on, mutta heti tuntuu ottavan kiinni ja välillä kyllä tunkee persettä sivulle. Varsinkin jos ei meinaa eteenpäin päästä lumen yms takia.
     
  3. tukkijulli

    tukkijulli Gearhead

    Tuossa olis työtäpelkäämättömälle miljonäärille mahollisuus..Miul ois aikaa.Puuttuu vaa
    raha,vermeet ja mielenkiinto.
     
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ei yhellä pyörällä tietenkään.

    Ilman mitään lukkoa talvi ja takaveto on menetetty peli. Ainakin amerikan tekeleissä.
     
  5. tukkijulli

    tukkijulli Gearhead

    Tammer tiisseli Lakalaiva.
     
    palontie tykkää tästä.
  6. tukkijulli

    tukkijulli Gearhead

    Ruvetaaks vääntää renkaista?
     
  7. toyota...

    toyota... Gearhead

    montakohan litraa jakiksessa on öljyä? Aattelin riittääkö 20L kannusta jakikseen ja jos esim kolmekertaa vaihtaa automaatin öljyt?
     
  8. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Vieläkö te noitten kanssa värkkäätte.... kakkosautoks laittaa subbarin hinnalla helposti 3,2 pajeron ja on oikeasti ajettava ja oikea neliveto tasauksineen kaikkineen. Vääntö käytännössä sama, vetopaino mallia MAX ja tyhjänä ajettaessa ruutitynnyri verrattuna 6,5td:hen. Ja kaikin puolin muutenkin parempi auto.... eikä tarvi suuttua on kai mulla oikeus pieneen heittoon, jotka mut tuntee niin tietää että aikamoinen jenkkifanaatikko olin aikoinani....myös sokeudeks vois kutsua. Mersumiehiä nykysin muuten mutta maasturista puhuttaessa liputan kylmästi pajerolle.
     
    Muokattu: 9.2.2018
    wilburi ja Karpov tykkäävät tästä.
  9. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ruvetaan vaan. Alotetaan vaikka sillä että mulla nokian suv 5. En kyllä muista oliko joonas vai hakka. Nastat tottakai.
     
  10. palontie

    palontie Double Gearhead

    hakkapelitta LT2.
     
  11. kapa73

    kapa73 2nd gear

    General crabber at noin 85000 ajetut takaveto suburbanissa
     
    Karpov tykkää tästä.
  12. JP-350

    JP-350 Gearhead

    Mahtaa olla mehukas pito jos lähemmäs sata tonnia ajetut at:t( vielä kesäkelissäkin?)ja vielä takaveto.... kyllähän laadukkaat at:t on hyvät ei siinä mitään sinänsä. Mulla tuossa saksanseisojassa nyt uudet hakka r2:set koossa 225/55-16 ja eipä oo kyllä nastoja ikävä.....vois toimia aika hyvin maasturissakin.
     
  13. pantera

    pantera Double Gearhead

    Olis jouten 2kpl 215x75/16 nastallisia , oli eturenkaina duulissa yhen talven..
     
  14. speedy

    speedy Double Gearhead

    Ei taida löytyä yhtään pajeroa ka-rekattuna. Eikä taitais suburuputtaja mennä 3.2 koneella kovin kummosesti. Mutta se on ehkä totta että autoina nuo matsopisit on ehkä parempia.. teknisesti ?
     
    Muokattu: 10.2.2018
  15. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Mitsushipsi hapero:rotfl:. Tollanenki on ollut ja se muuttui koriltaan melko haperoksi vaikka tekniikka rokkas täysillä. Kattotaan jos kerkeen väsätä mun pikupin liikenteeseen niin saa tulla viivalle haperolla. Pikupin omapaino 2700 kiloo ja välijä 6.2 kikkara:poff:.
     
  16. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Pitää kans sohasta tohon pajeroon.

    Mullakin on silmät auki ja jenkit ei ainoita autoja ole. Japanlaiset on mulle nykyään alinta kastia. Ergonomia, tilat ja ajettavuus.

    Pajerosta ei tosin ole kokemuksia. Varmaan se mettässä paremmin menee kun suburban mutta yllätyn todella, jos matkanteko ja ajo maantiellä sillä parempaa ja mukavampaa?


    Muistaakseni jo muinoin 3.0 v6 pajerolla pääsi ihan miehekkäisiin kulutuksiin (ei hävennyt 4.3 4.0 chevy/ford) jotka saman kokoluokan autoja.
     
    Gary Grand, Jussi289 ja palontie tykkäävät tästä.
  17. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Mulla on alla kolmas kakkoskoppainen pajero kymmenen vuoden sisään, eikä se kyllä ajettavuudeltaan ole lähelläkään Suburbania tai pickuppia. Kulut tuossa on kyllä pienemmät, mutta varaosien saanti tuon ikäluokan (-96) japanilaiseen alkaa olla käytettyjen varassa.:mad:

    GMT400 on hinta-laatusuhteeltaan parempi kuin nuo GMT900:set, mutta tuo Runkero on hinta-laatusuhteeltaan reilusti kummankin yläpuolella. En siitä silti hirveästi tykkää, mutta pääseehän sillä paikasta toiseen. Kulutus tuossakin kuitenkin reilu 10l/100...

    Maastossa Runkero on tietysti pikkurenkaillakin (31 AT:t) reilusti etenevämpi kuin Subbari 35" mutikoilla..:D
     
    palontie tykkää tästä.
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Jos unohdetaan maasto-ominaisuudet ja se että osia saa halvemmalla ja kulutus pienempi, niin mitä etuja jää?

    Toki varaosien kova hinta ja kova kulutus on merkittävä miinuspuoli autossa kun autossa.
     
  19. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Yks heppuli sai -06 haperosta räjäytettyä tomaattitoosasta takimmaisen planeetan. Ainoa paikka josta olis saanu osia oli ruottissa mutta ne halus vaan että toosa sinne ja he sitten asentaa myymänsä osat:rotfl:. En sitä tietenkään sinne lähettänyt kun hinta oli aika paha. Onneksi parin mutkan kautta löyty ehjä toosa mutta senkin hinnalla olis saanu toimivan subbarin pihalle:poff:.
     
    Gary Grand tykkää tästä.
  20. palontie

    palontie Double Gearhead

    Sama juttu tutulla viime talvena,sen lootan takia piti ostaa varaosa-auto.Taisin sulta kyselläkkin lootan osia siihen.
     

Kerro tästä muillekin!